zondag 21 juni 2009

De reünie

Soms heb je betere ideeën en soms hachelijke. (Hieronder: de rit naar John was hachelijk voor het reukorgaan).
Reünie Bloemendaal

Was het bijvoorbeeld een goed idee om de boeiende rit naar John te filmen?



Hét idee was om eens een reünie te organiseren met oud collega's van W (ik noem uit privacy overwegingen natuurlijk niet de hele naam, hoewel de onderneming al 9 jaar niet meer onder deze naam bestaat en het noemen van de naam dus ook totaal niet boeit).

Reünie Bloemendaal

In het kader van die reünie hadden we besloten een voorbespreking te houden, wie van de oud-collega's gaan we uitnodigen en wie niet.

Reünie Bloemendaal

En waar en wanneer? Maar vooral wie (Willem wel of niet)? En wil ik zelf wel komen? Voor je het weet is zo'n reünie een ruïne, een ramp.

Reünie Bloemendaal

De voorbespreking, gisteravond, was in ieder geval hachelijk. (Hieronder: de koffie was niet hachelijk, die was heerlijk!)

Reünie Bloemendaal

We hebben het gehad over werpheupen. Over het extra gewicht (love handles van ongeveer 10 kilo) van de aanwezigen. In de strijd tegen het overgewicht heeft John spontaan zijn koekje aan de aanwezige huismussen gevoerd. Een claim van de dierenbescherming kan hij binnenkort per (lucht?) post verwachten!

Reünie Bloemendaal

De andere aanwezigen hebben het gehad over de haarkleur, vooral over mijn gedistingeerde steeds dunner wordende grijze plukken...(snif!).
En over de burgerlijke staat van de aanwezigen (gelukkig gescheiden?).

Reünie Bloemendaal

De deskundig verspreide lijst met oud collega's was vergeten.

U begrijpt, het was een dolle boel......

Reünie Bloemendaal

Gelukkig was de maaltijd goed te pruimen. (Hieronder mijn maaltijd: gebakken dooie koe, met iets groens, aardappelpuree en uien).

Reünie Bloemendaal

En het resultaat van deze voorbespreking? We weten nog niet wie we gaan uitnodigen of waar. Maar het wordt eind september!

Reünie Bloemendaal

En dan kan ik toevallig niet..... Hachelijk?
(of weet iemand een goed merk voor een haarkleurspoelinkje?)

4 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Van dat beeld wil ik de voorzijde wel eens zien.

FRANK103 zei

@Brillie: daar heb ik geen foto van gemaakt, helaas!

Renesmurf zei

ga maar terug en maak een foto van de voorkant!
Of niet natuurlijk.

FRANK103 zei

@René: misschien, als ik daar weer kom.