maandag 22 juni 2009

De Bakker Joop Porsche

De Bakker Joop Porsche is klaar.

Bakker Joop Porsche

Klaar om te racen.

Bakker Joop Porsche

Dankzij de hulp van neef Richard, die hier niet genoemd wil worden, en bijvoorbeeld ook Bips, die op onderstaande foto een laatste keuring uitvoert.

Bakker Joop Porsche

Klaar om zijn achterlichten te laten zien (omdat bijvoorbeeld Steffer al zoveel naar de achterlichten van deze fraaie bolide zal moeten kijken plaats ik hier een sfeervol plaatje van een willekeurige andere zijde van deze auto).

Bakker Joop Porsche

Goed, voor topprestaties moet nog wel een pietsje lood bij de voorwielen en bij de achterwielen.

Bakker Joop Porsche

En misschien is een anglewinder beter dan de huidige wijze van aandrijving. Maar jullie gaan binnenkort meer over de Bakker Joop Porsche lezen.

Bakker Joop Porsche

Zeer binnenkort!

9 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Bakker zijn altijd vroeg op. De wagen moet dan wel winnen. Immers wie wakker is... moet vroeg op.

Danny zei

Mooi gedaan, maar niet de mooiste uitvoering van een Porsche, ik neem aan dat je ergens een (professionele?) band hebt met Bakker Joop wafels, de 103 is nu al duidelijk, dan maakt de uitvoering dan wel heel speciaal voor je.
Deze wafeltjes zijn bij mijn weten hier niet te verkrijgen en zou ze graag eens proeven (snap je?)
Ooit gedacht aan een tattoo met 103en Bakker Joop, laat dan het "nog lekkerder" logo net boven je zwembroek zetten, gegarandeerd succes bij het vrouwelijk publiek aan het zwembad deze zomer.

Anoniem zei

Ik neem aan dat je wel een sponsorcontract hebt gesloten met Bakker Joop. De rest van je leven dagelijks een stroopwafel.
Ik ben trouwens benieuwd wanneer de Bakker Joop Koploper op je baan verschijnt.

PorscheHarry zei

Een Porsche is per definitie al mooi, mar deze is ook mooi gelukt hoor ;-) Nu de snelheid nog om de strijd aan te kunnen.

Jacko zei

Hij is gaaf Frank.
Krijgen we zometeen tijden door die je over 1 ronde doet of de tijd die het duurt om 1 Bakker Joop Stroopwafel naar binnen te werken?

Firefighter zei

Hij ziet er lekker uit frank. Het heeft wel in de verte iets weg van een Camel uitvoering. Maar dit is natuurlijk veel gezonder. Ik ben ook zeer benieuwd naar je volgende Aviko Mclaren of Haribo Mercedes Sauber.

Renesmurf zei

Het is minatuur en dat is te zien, en dat is dan wel een beetje jammer.

FRANK103 zei

@Brillie: de achterliggers kijken altijd naar de achterlichten van de winnaar, ik heb bij deze auto dus extra veel aandacht geschonken aan de achterlichten!

@Danny: er zijn hier meerdere vrijwilligers om eens naar België af te reizen, om jouw circuit eens stevig aan de tand te voelen en vanwege Toby??? De Bakker Joop stroopwafels nemen we dan zeker mee!

@René Lokkie: de foto's moet ik nog opsturen naar Bakker Joop, ik laat jullie dat zeker weten! Ik had meer gedacht aan Bakker Joop VAM wagens, het bakker joop mestvervoer?

@Harold: de snelheid laat nog te wensen over!

@Jacko: het gaat toch altijd om het gemiddelde?

@Martin: Een Mc-103 en een sprookjeswonderland 103 staan wel op de planning, nu mijn lieftallige echtgenote heeft aangegeven een k(10)3-in-ondergoed raceauto niet te kunnen waarderen.

@René: ik had liever een echte Porsche in de garage gehad, maar een 956 of een 962 zijn een beetje kostbaar, het blijft dus bij miniaturen...

Danny zei

"@Danny: er zijn hier meerdere vrijwilligers om eens naar België af te reizen, om jouw circuit eens stevig aan de tand te voelen en vanwege Toby??? De Bakker Joop stroopwafels nemen we dan zeker mee!"

Toby kan ik niet beloven, maar er staat een uitnoding open om te komen.Eén mailtje en we leggen een afspraak vast.