woensdag 24 juni 2009

Spam?

Beste bakker Joop,

Ik ben al jarenlang fan van uw koeken en doe daarbij mijn best uw omzet tot een hoger niveau te stimuleren! Om mijn liefde voor uw koeken over te brengen op anderen heb ik een Bakker Joop Porsche gecreëerd.

Hierbij stuur ik u een foto van de Porsche, mocht u besluiten de foto van deze unieke bolide te gebruiken in uw reclame campagne / internetsite dan heeft u mijn enthousiaste toestemming!

Racen bij Steffer

Met vriendelijke groet,

Uw Frank-103
Bakker Joop fan
Erkend stroopwafelliefhebber

5 opmerkingen:

Anoniem zei

bij hoeveel pakken koek krijg je nu zo'n porsche 103

BK-Racing zei

Is Bakker Joop hiervan al op de hoogte gesteld eigenlijk ?

Jacko zei

Persoonlijk had ik voor de gelegenhied even stroopwafeltjes op de wielen gephotoshoped denk ik.

Renesmurf zei

En mooi geel dat ie is!

FRANK103 zei

@Gerard: bij 103 verpakkingen!

@BK: ja, je ziet hier het originele mailtje!

@Jacko, als ik even niets te doen heb....

@René: mooi geel is niet lelijk