woensdag 24 juni 2009

Met de Bakker Joop naar Steffer

Natuurlijk lag het voor de hand dat Steffer Bakker Joop stroopwafels bij de koffie zou serveren. Het was helaas een B-merk....

Racen bij Steffer

Gelukkig was de verdere voedselverzorging wel van grote klasse!

Racen bij Steffer

De eerste race met de Schiesser Porsche was geen succes, met de standaard P2 bandjes moest ik Steffer en Huug voor laten gaan.

Racen bij Steffer

Dat betekent dat ik binnenkort toch weer eens naar Putten moet!

Racen bij Steffer

De tweede race, met de Ninco Ferrari, ging ook verloren. Maar niet iedere heat ging verloren!

Racen bij Steffer

De derde race was met de classics, de Fly BMW M1 was onverslaanbaar voor de bolides van Steffer en Huug. Vanzelfsprekend plaats ik geen foto van de BMW op dit blog, er zijn grenzen!

Racen bij Steffer

De vierde race was dus met de Bakker Joop, ook op P2 banden, dus de wegligging van een dweil.

Racen bij Steffer

Omdat Huug met de Ninco BMW met NC1 motor ging rijden had ik een kans! De uitslag is duidelijk, Huug is eenvoudig verslagen!

Racen bij Steffer

Dat wil zeggen: evenveel punten maar de Bakker Joop heeft een snelste ronde gereden die 0,004 sneller was dan de Ninco BMW. Je zou kunnen zeggen: hachelijk....

6 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ja, en wagen die rijdt op Coca Cola, dat wint altijd. Immers koeken liggen zwaar in de auto.

Steffer zei

Nee, geen Bakker Joop koeken, maar ook geen B-merk! .....C-merk of D-merk dacht ik zo....erg kleverig....maar dat hoort bij stroopwafels.

Ok, de volgende keer komen er BJ koeken! Lager kan ik niet zakken....

BK-Racing zei

Fijn om te lezen dat je je grenzen kent.

FRANK103 zei

@Brillie: stroopwafels zorgen voor extra kleef-kracht!

@Steffer: net nu ik van plan ben een davelaar stroopwafel bolide te gaan maken, die zijn smakelijker!

@BK: goed goed, ik was vergeten een foto te maken. De euforie van de overwinning. Maar steffer heeft 2 foto's van de BMW, ga daar maar kijken!

Renesmurf zei

Ik krijg er honger van!

HenkG zei

Even geen tijd gehad om je blog te bekijken en voordat je er erg in hebt staat er serieus slotracenieuws op.
Mooi stuk werk. Nou nog een sidewinder er in.......