zondag 28 juni 2009

Druk druk druk

Afgelopen dagen waren druk.

bbq bij A en H

Mijn schoonmoeder was jarig, Michael Jackson is overleden, tafelvoetbal bij Remco.

bbq bij A en H

Woensdagmorgen fietsen, confederations cup en de wekelijkse schappies.

bbq bij A en H

Dat ik daar tussen door tijd heb gevonden om naar kantoor te gaan, dat verbaast mij ook!

bbq bij A en H

Vandaag gingen we barbequen bij A. en H. (willen hier vast niet genoemd worden).

bbq bij A en H

Tuurlijk ben ik ook even bij het nieuwe tuinhuisje van Marco gaan kijken en die P2 banden onder mijn Slot-it bolides is ook niet optimaal, daar moest ik wat aan doen! U begrijpt, dit gaat zomaar op stress lijken!

bbq bij A en H

Eerst over Michael Jackson: hij wil gecremeerd worden en uitgestrooid in een zandbak. Kunnen de kinderen ook eens met hem spelen.... (John bedankt).

bbq bij A en H

Een bezoek aan Schoonderbeek (zie links bij de links) heeft een nieuwe auto opgeleverd en wat onderdeeltjes. Daar gaat u hier meer over lezen!

bbq bij A en H

De strijd om de snelste ronde op het circuit van Steffer is nog niet afgelopen!

(Foto hieronder: ga je met het grut fietsen - quality time-, ben je de hele tijd aan het bellen....)

bbq bij A en H

Afgelopen Woensdagmorgen ben ik wezen fietsen, de foto's ga ik misschien nog plaatsen. Tuurlijk vertel ik hier wel trots dat ik gisteravond met het tafelvoetbal bijna onverslaanbaar was. (Gna gna gna).

bbq bij A en H

Confederations cup wedstrijd Brazilië - Zuid Afrika was geen topwedstrijd, en waarom mag het publiek op de tribunes 90 minuten lang als een stel achterlijke idioten zitten te toeteren. Is men daar helemaal betoeterd?

bbq bij A en H

De barbeque dan: die was top! Voor, tijdens en na het eten heb ik 300 foto's geschoten van de vecht, de molen, paarden en hond. En natuurlijk van de saté.

Photobucket


Hachelijk?

3 opmerkingen:

Renesmurf zei

Gefeliciteerd en gecondoleerd en zo.

Anoniem zei

al een achter licht op je fiets??

Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....

www.brillie.nl zei

Leuk stukkie hek heb je... wel veel schilderwerk.