zondag 5 juli 2009

Rust

Het is stil op dit blog. Niet omdat ik al naar het buitenland ben vertrokken.



Het mooie weer speelt zeker een rol, binnen zitten achter de PC als je ook buiten in de tuin kan zitten met een bak koffie? Dacht het niet!



Helemaal omdat deze koffiemok een geheime boodschap laat zien als hij warm wordt!



Nu had ik wel een paar hele doordachte kadootjes gekregen voor vaderdag! (Erik: let op: een rechter wissel!)


Ahum. Ik zit dus bouwdozen te plakken. In de tuin onder de parasol. En die F40 moet ook nog.

Het blijft hier de komende tijd ds rustig!

4 opmerkingen:

Renesmurf zei

Wat je buiten kan doen moet je niet binnen doen, gelijk heb je.

En de koude wintertijd komt vanzelf weer.

www.brillie.nl zei

Gelukkig kan je ook binnen plakken, tijdens de regen. En dan is regen toch best wel een leuk weertje... en zo heb ik een onderwerp voor mijn blog van morgen.

Gerard van Dongen zei

het is toch geen weer om aan treintje te knutselen?

FRANK103 zei

@René: inderdaad! En buiten schijnt er een heerlijk zonnetje!

@Brillie: het is hier droog, het regent vooral in het zuiden van het land.

@Gerard: in eerste instantie niet, het is weer om een stapel tijdschriften over spoor te lezen! Maar verder kan je met dit weer wel allerlei zaagklussen doen. De draaischijf wil ik deze zomer plaatsen, en de helling naar het oer hollandse bergstation.