woensdag 1 juli 2009

Woensdagmorgenfietsen: de proloog

Collega en kamergenoot Peter, die hier best genoemd wil worden, kan moeilijk NEE zeggen. Misschien wil hij hier dus wel niet genoemd worden. Goed, Peter zei dus niet: NEE toen ik hem vroeg of hij vanmorgen mee wilde fietsen.Ik heb hem voorzien van een routebeschrijving naar mijn huis (in zijn fraaie luxe Volvo sedan met deskundig weggewerkte par-keerschade past geen fiets, door de kleine kofferbakopening past eigenlijk helemaal niets, en dat rijmt voor de verandering ook nog eens!). Jullie gaan vandaag op dit blog meer over de fietstocht van vandaag lezen. Als Peter inderdaad komt opdagen (het is nu 09.03, hij is er nog niet). Als we daadwerkelijk gaan fietsen (een dagje vol kleppen over alle zaken die ons boeit lukt ons op kantoor ook probleemloos....). En we moeten natuurlijk ook veilig terugkomen! (Hierboven herkennen jullie natuurlijk direct het hoogtepunt, de Kruisberg. Hieronder: Mariëlle was afgelopen zondag jarig. Een smakelijke verjaardagsfoto kan dan geen kwaad!) Ik zeg: hachelijk.

1 opmerking:

www.brillie.nl zei

Ik zie alleen maar voer en de gelijke weg... das niet fietsen he? Waar is uw zweet...