zondag 30 augustus 2009

Naar circus Belly Wien

Een (jarig) deel van de familie 103 ging vandaag naar Walibi, een ander deel bleef thuis.

Circus Belly Wien

Oké, een ander deel ging niet naar Walibi.

Circus Belly Wien

De regelmatige bezoeker van dit blog zag woensdag bij het woensdagmorgenfietsen een circustent voorbij komen.

Circus Belly Wien

Dus heb ik woensdagmiddag al gekeken welk circus dat was en wanneer er voorstellingen zijn, want ik ga altijd graag naar het circus!

Circus Belly Wien

Vroegah kwam ieder jaar bij ons op het dorp een circus, en was ik elk vrij moment bij het circus te vinden.

Circus Belly Wien


Vaag herinner ik mij dat we -ooit- naar circus Sarassani in Amsterdam geweest zijn.

Circus Belly Wien

John en Jason, die hier trouwens helemaal niet genoemd willen worden, maar vanmiddag al wisten te vertellen dat ze hier toch genoemd gaan worden, gingen mee.

Circus Belly Wien

Vanmorgen zijn we eerst kaartjes gaan halen, het zou toch erg jammer zijn als het circus uitverkocht was!

Circus Belly Wien

Dan naar Johannes Hof voor een lekkere bak koffie.

Photobucket

Terug naar het circus, de tas met noodzakelijke voedingswaren is goed gevuld en we hebben dus wel wat tijd nodig om die leeg te eten!

Circus Belly Wien

Als dat toch te vlot lijkt te gaan is er gelukkig ook popcorn te koop in de tent. En zuurstokken en lollies.

Circus Belly Wien

De voorstelling was top, hoewel Jason toch vaak stom riep.
Circus Belly Wien

Nu riep hij al de hele dag stom, tegen het circus, tegen alle aanwezigen, Michael Jackson (en al zijn nummer 1 hits), Johanna's Hof, de speeltuin, de zuurstok, tijgers, olifanten en giraffe, popcorn en zelfs tegen zijn glas cola, die dan ook pardoes over tafel ging.

Circus Belly Wien

Na de voorstelling werd direct de tent afgebroken, het circus gaat naar Ridderkerk!

Circus Belly Wien

Het is hachelijk?

6 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Een circus met Wilde dieren er om heen zittende. Dat zie ik ook graag. Er was ook hier een circus RENZ... maar al uitverkocht. Nu is het wachten op de russen.

Gerard van Dongen zei

Circus is geweldig.

Ging als kind graag een paar jaar terug met m'n dochter geweest.
Zo''n tent heeft ook wel wat.
De kar met het kaartjeloket is trouwens super!

Danny zei

Een dagje te laat, doch wens de jarige een dikke proficiat van ons!

Steffer zei

...stom...

FRANK103 zei

@Brillie: Renz en de Russen zijn ook erg leuk. Er komen hier tegenwoordig niet meer zoveel circussen, het is dat ik deze woensdag heb zien staan!

@Gerard: als het kan (tijd) ga ik ook naar het circus! Ik ben al een tijd op zoek naar circus Renz, helaas komen die niet vaak in de buurt.
De cassa: ik vind het altijd moeilijk uit de 60 technisch geslaagde foto er 5 tot 10 te selecteren die jullie leuk vinden om te zien. Erg lastig!

@Danny: ik heb het doorgegeven!

@Steffer: volgens mij vindt Jason jouw reactie ook stom!

Anoniem zei

moet controleren:)