dinsdag 1 september 2009

De vaas

Zagen jullie vanavond die mooie lucht?

De vaas

Ik heb de camera gepakt en ben een rondje gaan lopen.

De vaas

Natuurlijk ben ik naar de vaas gelopen.

De vaas

Tot verbazing van de plaatselijke hangjeugd die daar op bankjes hangt.

De vaas

Maar na een blik op het schermpje van de camera was de verbazing weg!

De vaas

Zoals gebruikelijk laat ik jullie ook de foto's van de vaas zien.

De vaas

En kondig ik hier 2 series treinenfoto's aan, van station Imst (Oostenrijk) uit 1982 en van René kreeg ik een serie mooie foto's van hbf Ulm.

De vaas

Hachelijk?

5 opmerkingen:

Jacko zei

De wat silhouetachtige foto's vind ik niet zo. De andere echter zijn erg mooi! Lijkt wel HDR. Maar dat zal wel niet?

FRANK103 zei

@Jacko: nee, ik heb geen statief of de mogelijkheid (software) om een hdr te maken. Dit komt met een beetje extra contrast en verzadiging, zo uit de camera!

www.brillie.nl zei

Voortaan even wat veder lopen. Dat ding dat ken ik nu wel...

FRANK103 zei

@Brillie: zo boeiend is de buurt hier nu ook weer niet. Buiten deze vaas is er weinig de moeite waard!

Renesmurf zei

Ik heb geen mooie lucht gezien.
Vanmorgen was het lekker weer, zelfs warm, en vanmiddag begon de regen en dat is nog bezig.