woensdag 26 augustus 2009

Over woensdagmorgenfietsen en de Bips

Het is woensdagmorgen, het grut is naar school, de zon schijnt en er is ook niet overdreven veel wind (niet genoeg voor een weeralarm in ieder geval).

Woensdagmorgenfietsen

Tijd dus voor een woensdagmorgenfietstocht, met het Rolls zadel ipv de San Marco plank.

Woensdagmorgenfietsen

De techniek heeft een tijdje stil gestaan, maar kraakt (het blijft Italiaanse rommel) als vanouds!

Photobucket

De koek en zopie is uiteraard van hoge klasse!

Woensdagmorgenfietsen

De enthousiaste Schotse Hooglanders lopen het circuit op, koddebeiers die dit gedrag moeten corrigeren zijn uiteraard niet te vinden, het lijkt wel een strandfeest!

Woensdagmorgenfietsen

Dankzij de zelfontspanner kom ik zelf ook weer eens in beeld, uiteraard onscherp door de onvoorstelbare snelheid (in volle bescheidenheid!!) waarmee ik voorbij de camera scheur.....

Woensdagmorgenfietsen

Voor Danny heb ik nog wat authentieke Nederlandse woningen vastgelegd.

Woensdagmorgenfietsen

Met moderne windaangedreven installatie voor de energievoorziening!

Woensdagmorgenfietsen

Linksachter deze woning ziet de oplettende blogbezoeker ook een nog groter optrekje, je zult maar een groot gezin hebben!

Woensdagmorgenfietsen

Mijn zus Monique, die hier niet genoemd wil worden, was geheel toevallig thuis en heeft een bak koffie gezet. De stroopwafels merk Aldi hebben wel een logo wat opvallend veel op die van bakker Joop lijkt. Zou bakker Joop toch Duitse familie hebben?

Woensdagmorgenfietsen

Hoe gaat het dan met de Bips zal de regelmatige bezoeker van dit blog vragen, vooral als die regelmatige bezoeker ook het vorige bericht op dit blog heeft gelezen. Wel, met Bips (Bibbel voor intimi en Bibber volgens opa Fred, die hier ook niet genoemd wil worden) ging het vanmorgen goed!

Woensdagmorgenfietsen

Tot hij besloot op mijn gespierde arm te gaan kluiven, het hork. Vervolgens heb ik hem zonder eten in een postpakket gestopt en verstuurd naar Siberië.

Woensdagmorgenfietsen

Het is hachelijk!

7 opmerkingen:

Danny zei

Wat een mooie koeienras, nog nooit gezien.Ze verliest zelfs haar melk, of was het iets anders.
Jullie molens zijn inderdaad een knap stukje erfgoed in een schitterend landschap.

Gerard van Dongen zei

Mooie koeien idd maar ze hadden de prijsjes er wel af mogen halen.

Ik had toch wat foto´s van billen verwacht!

FRANK103 zei

@Danny: ik heb het niet onderzocht maar vermoed dat je niet gelukkig wordt van een glas vol.

@Gerard: ja, dat is de opmars van de barcodes, elk product moet een sticker met de barcode!
En foto's van billen, misschien bedoel je zelfs mijn billen, dat is toch overtreffende trap hachelijk hoor, Gerard! Daar kan ik toch echt niet aan beginnen. Althans, vandaag. Over morgen zeg ik niks!

www.brillie.nl zei

Het is wel heel verdacht... je kind thuis houden omdat ze een foto moet maken van je fietsen... en ze is nog niet eens 13 jaar.

Renesmurf zei

Vroeger toen mijn ouders nog een vouwwagen hadden, en mijn broer en ik een tent, moesten mijn ouders net zoveel betalen voor onze tent dan voor die van hunzelf.

"een tent is een tent" zei de campingmeneer.
We overwogen een cirsustent aan te schaffen op dat moment!

FRANK103 zei

@Brillie: wel eens van een zelfontspanner gehoord? Is heel ontspannend hoor! Lisanne was naar school, heerlijk rustig!

@René: ik zou ook voor een circustent gaan!

Anoniem zei

http://www.bike24.net/produktbilder.html?product=8304;lang=1;picture=1

Frank
over het ultieme celeste shird gesproken

gr,
René S te V