vrijdag 28 augustus 2009

Treinen in Zwitserland


Pim, die hier trouwens graag genoemd wil worden, heeft zijn zoon (die hier weer niet genoemd wil worden!) gevraagd voor het Frank-103 weblog treinenfoto's te maken.


En dat heeft hij gedaan! 



Afgelopen week had ik de USB stick met de foto's al meegekregen van Pim, maar had ik nog geen tijd gemaakt om ze op dit blog te plaatsen. 


 Dus kwam Pim dinsdag informeren of ik al iets geplaatst had. 


Woensdag niet, want woensdag ben ik meestal thuis (tenzij ik niet thuis ben). Maar wel op donderdag.


En vanmorgen kwam Pim ook even een bak koffie drinken. 


De echte kenner zal snel roepen, die foto's zijn te mooi voor het Frank-103 blog. Ze halen het niveau teveel omhoog. Straks ga je nog meer bezoekers trekken!


Ja, dat risico is zeker aanwezig. 

Lennard, bedankt voor het maken van de foto's! 

Het is hachelijk!

4 opmerkingen:

Renesmurf zei

In Zwitserland gaat het allemaal wel even anders dan hier.
Hier zijn wij de baas! Daar de bergen.

www.brillie.nl zei

Nogal grappig dat de tour daar ook geweest is.

Anoniem zei

Zo hé wat een prachtige foto´s.
Ik zie dit toch liever dan die fietszadels e.d.

FRANK103 zei

@René: inderdaad! Hoewel bij ons het water ook aardig bazig kan zijn.

@Brillie: inderdaad!

@Lokkie: werkelijk waar?