woensdag 23 september 2009

Cursusdagen

Ieder jaar moet ik een aantal dagen op cursus.

Op cursus

Vaktechniek, education permanente of permanente educatie.

Photobucket

Meestal in de lesruimten bij een boeiend kasteeltje.

Op cursus

En 's avonds het diner (wildgerechten) in het kasteeltje.

Op cursus

Dit jaar zonder overnachting, dus moest ik vanmorgen vroeg op.

Op cursus

Door een pietsje modder stond gisteren de ringweg van Amsterdam vol met auto's, vanmorgen echter was het gewoon rustig op de snelweg, in plaats van 09.00 was ik er dus al om 08.10.

Op cursus

De camera was mee en er was dus tijd genoeg 's ochtends om wat smakelijke foto's voor jullie te maken!

Op cursus

En natuurlijk ook van de lunch!

Op cursus

Hachelijk?

5 opmerkingen:

Renesmurf zei

Nou, daar heb je een boel van opgestoken, nu kan je er weer even tegen!

www.brillie.nl zei

AHA, je zit in het leger...

Sjoerd zei

Nou ja, op die locatie iedere dag van het jaar...

Jacko zei

Lekker, broodje hert!

FRANK103 zei

@René: inderdaad!

@Brillie: ik? Dacht het niet!

@Me?: ja, wat is er iedere dag van het jaar op die lokatie?

@Jacko: met het juiste (jacht)sausje erbij!