vrijdag 25 september 2009

Met Bert naar de Zaanse Schans, deel 2


Gastheer Gerard, die het niets kan schelen of hij hier wel of niet genoemd wordt, denkt bij fotouitjes in thema's.



Belachelijk natuurlijk!



Maar goed, dan loop je op zo'n Zaanse schans en dan denk je: zie ik een thema?



Wat zou een geschikt thema zijn voor een Zaanse Schans?



Molens of groene huisjes?



Of bootjes op de Zaan?



Ik wist geen thema te bedenken!



Bert zag ook niet direct een thema.



Ik ga toch maar eens met Gerard mailen!




Hachelijk?

7 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ik ben ook dol op Japanse vrouwen... daar mag je er wel meer van op de site zetten.

Gerard van Dongen zei

Ze waren hier van de week ook in Kinderdijk :-)

FRANK103 zei

@Brillie: de vraag naturlijk is of het wel Japanse dames zijn, of Koreaans of Thaise dames?


@Gerard: foto's?

Sjoerd zei

Hoe voorkom ik dat ik zelf op de foto kom...

Renesmurf zei

Mensen op de foto zetten ben ik nooit zo`n voorstander van, dat gebeurt al zoveel.

Anoniem zei

Echt leuke foto's weer Frank. Brilliant thema zo, Japanners, Koreanen or whatever, die foto's staan te maken. Tesamen met de tekst heerlijk om weer naar je weblog te kijken, ik kon een glimlach weer niet onderdrukken.
Harry156.

FRANK103 zei

@Me: niet naar de Zaanse Schans gaan!

@René: iedereen of alles die zich niet goed weet te verstoppen voor ma, kan door me op de foto gezet worden!

@Harry: bedankt!