zondag 15 november 2009

Echt waar!!

Het kleinste grut heeft het hele weekend een beetje griep, dus dit keer geen sinterklaasintocht en ook geen deel van de bijzonder populaire serie 'de badjuf'. Nee, ik maak me er van af met een Jantje van Leiden, die hier vanzelfsprekend ook niet genoemd wil worden. De auto op de foto was een Jaquar XF 2.7 diesel, op 16 oktober op kenteken gezet dus echt 'zo uit de showroom'. De drs zat er met zijn Citroën DS vet naast, ook Me! en Jacko hebben gelukkig meer verstand van verzekeringen! Dan zat Gait er maar een paar letters naast, en Denisje had deze auto zelf afgeleverd maar wist niet meer precies wat voor motor hij de bestuurder had aangesmeerd. Brillie heeft nog een kleurloze opmerking over het vele grijs wat over de weg rijdt.
Punten: Steffer 3, Gait (Jaquar), Denisje (XF) en Finger2 staan op 1 punt. De volgende opgave is een echte klassieker en hoofdrolspeler in een film uit de jaren '70. De vraag is: tizzun?

10 opmerkingen:

Anoniem zei

pontiac firebird type motor doe ik geen uitspraak meer over

www.brillie.nl zei

Een rode wagen met regendruppels op de lak.

Anoniem zei

ps het stikertje van trans am is er af geregend

FRANK103 zei

@Gerard: die info over de cylinderinhoud staat niet op de site van de rdw. Het zal een small block zijn met 5,7 liter cylinderinhoud? Het is inderdaad geen trans am, zoals die wel meedoet in smokey and the bandit.

Sjoerd zei

Ik zou ook zweren op een Pontiac Trans Am...

PorscheHarry zei

Tizzun 1979-er Pontiac Firebird Trans Am

Rowin zei

Yuk! Beterschap dan maar alvast voor je "gut" ;)

Renesmurf zei

Ik doe niet zo aan opgaves.
Ik wens je grut wel van harte beterschap!
En iedereen die ziek gaat worden nog ook!

Anoniem zei

tiz de spaanse griep!

Finger2 zei

Pontiac Firebird Trans Am met minimaal 1 lekkende koplamp dus de volgende APK komt hij niet door.