zondag 29 november 2009

Modelspoorbeurs Rijswijk

Vandaag was de modelspoorbeurs in Rijswijk (was ooit Darling Market).

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Tuurlijk waren er treinen te zien (een paar spoorbanen maar) en was er handel.

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Ik had een boodschappenlijstje: een rechter wissel, lampjes voor in de wissels, misschien een Ford wagon.

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Koffie met een stuk appeltaart mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Neef Richard ontdekte zijn collega Wim de kok, die hier niet genoemd wil worden en die volgens neef Richard ook niet kan koken, maar waar ik niets over zou schrijven, omdat Wim dit weblog incidenteel wel eens bezoekt, en na vanmiddag deze week zeker een keer, bij de NMF stand.

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

De Märklin modulespoorbaan van M-track was verbonden met die van Intercity, wat een hachelijke kwestie was gezien de gezichten van beiden heren.

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Ik ben geslaagd voor een paar wissels, een paar stootblokken, lampjes en een stoomlok.

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Voor de leken, een stoomlok dat is dat zwarte ding op de brug. Wat? Onscherp? Ja, dat kan beter!

Modelspoorbeurs Rijswijk 2009

Dat zwarte ding op de brug dus. Zoals gebruikelijk bij treinenbeuren heb ik geld moeten lenen van neef Richard, om een ESU decoder voor deze lok te kunnen scoren. Hachelijk?

6 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ik dacht dat ik onscherpe fotos aan het amken was op de trouwdag van mijn dochter. Dank je wel voor de felicitaties. Maar dat kan toch beter. Ik kom er later vandaag op terug in een blog. Iedereen kan het.

Sjoerd zei

Dat ziet er weer gezellig uit, en af en toe een foto wat onscherp, ach, dat gebeurt de beste, zelfs Brillie...

Gert zei

Mag je nu al spelen met de nieuwe aanwinsten of moet je nog een weekje wachten........

www.brillie.nl zei

@Me: Niet op mijn blog.

Anoniem zei

zie toch liever een koplamp dan treintjes

FRANK103 zei

@Me en Brillie: Renésmurf heeft toch het alleenrecht op onscherpe foto's?

@Gert: die was analoog, is dinsdagavond omgebouwd naar digitaal en staat inmiddels op de zolderspoorbaan.

@Gerard: treinen hebben ook koplampen. Wat bedoel je eigenlijk precies?