zaterdag 6 maart 2010

De blogkoppen

Misschien valt het op, ik heb aardigheid in het maken van blogkoppen. Er zijn er afgelopen 2 maanden dan ook al weer een aantal voorbij gekomen. Natuurlijk laat ik die graag zien, maar voor de aardigheid zit er eentje tussen die ik daarnet heb geproduceerd, en die is dus niet als blogkop te zien geweest. Welke?

1 De fietsbrug vrijdagavond 21.00, het grut is aan het schaatsen.

2 Bij Gerard de Darc onveilig maken.

3 De Dikke Leo Ferrari 312 krijgt een eigen 'identiteit'.

4 Vervolgens gaan we over zwaar besneeuwde wegen naar Drachten voor de classic race.

5 Collega René heeft een Marklin V200 voor me, een winters plaatje ligt voor de hand!

6 Renésmurf vindt dat ik mijn weblog niet 'afschuwelijk' mag noemen, in combinatie met aardbijentaart maakt dat "het smakelijke weblog'.

7 Terug naar hachelijk: de woensdagmorgen trein (VIRM).

8 En tenslotte: de roze Alfa die niet in verband gebracht wil worden met de letters RK.
Netelig?

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

Geen flauw idee, nummer 7 wellicht...

Steffer zei

De RKA natuurlijk want het wordt geen RKA omdat RKA weer assiosi...uh assossiao...uh associeerd met RK en dat vind Fr netelig...

Suske. zei

voor mij de aardbeientaart svp.

PorscheHarry zei

Nee, viel niet op ...... ;-)

FRANK103 zei

Het was nummer 7, die was nep. Niet dat het verder boeit, maar toch!

www.brillie.nl zei

Het is natuurlijk onzin om een blogkop te maken. Het gaat immers om de teksten. Of is het net als bij de supermarkt, de spullen steeds verplaatsen, opdat ze wat anders mee nemen?

Suikermuis zei

Schaaktoernooi gemist?

Gert zei

Er zijn vast bezoekers die alleen naar de kop kijken en Frank zorgt er op deze manier voor dat deze bezoekers tevreden deze website verlaten. Ook voor de lezers van de berichten is het elke weer een verrassing wat er bovenaan staat.
Frank ga zo door. Maar volgens mij zou er ook aandacht gegeven worden aan een schaaktoernooi..........

Renesmurf zei

Ieder zo zijn hobby.
Je koppen zijn wel altijd erg opvallend, het eerste wat je altijd ziet!

FRANK103 zei

@Brillie: er zijn bloggen waar men komt voor de teksten, en er zijn bloggen waar men niet komt voor de teksten!

@Ronald Muis: nee, komt eraan!

@Gert: komt eraan!

@René: eens!