vrijdag 7 mei 2010

Treinen

Woensdag zijn we dus bij neef Erik geweest, wat altijd inspirerend werkt voor de werkzaamheden aan de eigen spoorbaan op zolder. Hoewel het weer nu duidelijk beter wordt, wat zeker ten koste gaat van het knutselen in huis! Dan weten ze hier natuurlijk ook diverse buitenklusjes te verzinnen, zoals de schutting voorzien van een nieuw laagje beits, of mijn bijna perfecte gazon ontdoen van onkruid. Oké, mijn zeldzame onkruidverzameling vervangen voor gras of planten. Gelukkig zijn er ook buitentreinactiviteiten te verzinnen, zoals verkleed rondlopen bij de 'Hoorn in stoom' dagen, komend hemelvaartweekend. Voor de liefhebbers: de hoed past! Hachelijk?

5 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik mag toch hopen dat we nog weer mooi weer krijgen, bovendien, buiten zijn ook treinen, en dan echte!

FRANK103 zei

@Rene: ik ga voor de global warming, doe mij het hele jaar maar 20 graden! En dan is buiten treinen kijken ook geen straf!

Sjoerd zei

Dat schitterende onkruid vervangen door van die saaie intratuinplanten is idd hachelijk.

Steffer zei

Ha, eindelijk een weblog kop die bij je past!

Anoniem zei

Ze weten altijd weer klusje te verzinnen die opeens heel nodig gedaan moeten worden.