zaterdag 19 juni 2010

Reclameborden


Henk van Twenttrack had me gevraagd om een paar reclameborden voor een Frank103 bocht te produceren. Dat lag hier geruime tijd stil, vooral omdat de toner van de printer niet fris was (lees: die was op). (Hieronder in standaard formaat) Dat is nu echter opgelost, dus heb ik vanavond tijdens de voetbalwedstrijd Denemarken -Kameroen (de denen hebben gewonnen!) een aantal borden - in concept - geproduceerd. Ik laat jullie een bord zien dat het niet gehaald heeft. (Hieronder als reclamebord) De geplaatste borden, die mag Henk laten zien! Tenzij hij dat te hachelijk vindt!

10 opmerkingen:

rob alberts zei

Vlotte borden.
Even zonder printer bekeken.
Vriendelijke oranje groet.

Sjoerd zei

Ja zeg, is dat alles...

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Vreemd, Heer Frank,
Hier snap ik nu eens niks van. Ik zie een klein verschil tussen de twee foto's. De bedoeling is mij een raadsel.
Een groet,
De Drs.

FRANK103 zei

@Rob: ja, alleen zo'n BMW, dat kan niet, toch?

@ME: in de beperking herken je de meester!

@drs: Henk heeft gevraagd om reclameborden in het formaat 2,5 bij 8, dat past niet bij het originele formaat van de foto's, vandaar een 'platgedrukt' effect.
Boeiender kan ik het niet maken!

Gert zei

Ik ga met de Drs mee. Ik zie geen reclamebord. Iets duidelijker mag het wel van mij.

Renesmurf zei

Het staat online, dus dat heeft het in elk geval wel gehaald.

Anoniem zei

weer een uitdaging om dit object te raken

Suske. zei

de tweede ziet er toch boeiender uit dan de eerste foto.

FRANK103 zei

@Gert: reclamebord is ook teveel: het wordt een frank103bocht-bord.

@rene: zoals altijd heb je gelijk!

@gerard: elke beschadiging wordt bloedig gewroken!

@suske: inderdaad!

HenkG zei

Sorry voor de late reactie ... druk, druk, druk.
Als ik kan voorkomen dat er foto's van platgedrukte auto's bij het Frank 103 bochtje komen, dan met het bord wat hoger. Inderdaad wordt het dan wel een groter doelwit voor Gait