vrijdag 11 juni 2010

Voetbalbeesies

De regelmatige bezoekers van dit afschuwelijke blog weten dat we hier géén last van verzamelwoedes hebben. Dat we geheel ongevoelig zijn voor supermarktreclames en bijbehorende acties. Dat ons huis niet, maar dan ook helemaal niet, uitpuilt van allerlei prullaria van de plaatselijke buurtsuper. Dat we ook niet enthousiast worden van voetbal in het algemeen en het Nederlands elftal in het bijzonder. En bovenal: dat we niet in de ontkenningsfase zitten!Het is hachelijk!

7 opmerkingen:

Renesmurf zei

Een boel oranje zeg.
Als dat maar goed gaat.

Sjoerd zei

Zeer hachelijk...

Anoniem zei

haha, ik heb mijn eerste beessie gescored!! Ik wilde graag een witte want die kijken het allerliefste!! (en samen met de kassa-mevrouw en nog een klant-mevrouw voor me en achter me hebben we een heus beessies onderzoek gedaan!

Idd de witte kijken het allerliefste!!

Groetjes Sillyme

www.brillie.nl zei

Ik zie vlekken voor mijn ogen. Mag ik hier een claim neer leggen?

Suske. zei

blij dat ik in Belgie woon.

FRANK103 zei

@Rene: 2 weken duurt het, dan liggen ze er uit en gaan we over tot de orde van de dag!

@ME: inderdaad!

@Sillyme: ik ga het hier navragen bij het grut!

@BRillie: dat mag maar is zinloos, wat ook weer een open deur is!

@suske: België haalt bijna nooit de voorrondes van een voetbaltoernooi?

Gert zei

Dat oranje brilletje heb ik niet gezien bij deze winkel.