maandag 30 augustus 2010

Reclameborden

Henk had me ruimte aangeboden op zijn circuit Twenttrack om reclame te maken voor dit blog. Ergens op internet had ik gelezen dat handige modelbouwers dan foto's printen en deze vervolgens sealen. Kan ik ook, dacht ik toen. Alleen duurt het even (toner op, geen tijd, etc). Omdat een bezoek aan Henk binnenkort in de planning staat moesten de reclameborden nu wel echt geproduceerd gaan worden! Dankzij mijn broer Rob, die hier trouwens niet genoemd wil worden, zijn we sinds zaterdag weer 2 racebaanauto's rijker. Bedankt Rob! De Sauber Petronas C18 (hierboven) heeft Wesley direct geclaimd (hij was ook jarig...). De McLaren Mercedes MP 4/17 van Mika Hakkinen (hieronder) heb ik ingepikt. Beiden staan uiteraard op de foto voor de nieuwe reclameborden. Hachelijk?

9 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ik maak nooit reclame voor mijn blog en toch komen de mensen het lezen. In uw geval plaatjes kijken.

FRANK103 zei

@Brillie: ik let er zorgvuldig op dat ik een minimale hoeveelheid tekst plaats! Is er iets mis met plaatjes kijken?

Sjoerd zei

Dat is een retorische vraag. Zou jouw blog bezocht worden zonder de plaatjes... Binnen een week weet je het.

Suske. zei

je kan nooit geen bezoekers genoeg hebben.
dus, why not ?

Steffer zei

Volgens mij is TwentTrack beter af zonder deze reclameborden...of is dit anti-reclame?

Gert zei

Ik hoop dat de racebaan niet op een al te hoge tafel ligt. Anders moet je op een trap gaan staan om je auto te kunnen zien.

FRANK103 zei

@sjoerd: gaan we doen!

@suske: het gaat me niet om het aantal bezoekers

@steffer: Henk mag het verder helemaal zelf weten!

@gert: wat weer niet vervelend is als je de reclame niet zo mooi vindt!

Gert zei

Ik vind de reclame wel mooi maar ook een beetje hoog. Ik krijg er zo'n gevoel bij van een openluchtconcerthekafzetting.

FRANK103 zei

@Gert: Henk had om meerdere formaten gevraagd, maken is iets anders dan plaatsen!