woensdag 29 september 2010

Monsterjamming in de Gelredome deel 3

 Hoewel ik ook weer treinenfoto's en fietsfoto's geproduceerd heb ga ik eerst deze serie berichten afmaken!



Monstertrucks zijn heel fotogeniek! (De foto's zijn weer groot te klikken, de Ninja Turtle hierboven zelfs beeldvullend!)



Deel 3, dit deel, toon ik plaatjes van de eerste race, op het scherpst van de snede, op leven en dood.



Bij deel 2 heb ik jullie al laten zien wat er gebeurd als de bocht te krap aangesneden wordt en daar een ANPR (Automatische Nummer Plaat herkenning) voertuig op volle snelheid meegenomen wordt.



Die luchtbanden zorgen dan voor een pietsje (maak daar een boel van) instabiliteit!



De race was volgens het baanwielrenners concept, en het spectakel kwam uit het bochtengebeuren en de verplichte schans.



De snelste won, en via een afvalsysteem blijven er dan 2 rijders over, de Taz en de Grave digger.



De grave digger bleek het snelst.



De tweede race was de free style, waarbij de rijders zo fraai mogelijke sprongen moesten maken met hun monstertruck.



En die foto's komen in deel 4!

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

En waar waren de treinen...

Ik wil treinen zien! zei

Wij willen treinen zien!

Gert zei

Hoera, nog een deel met auto's. Toch wel jammer dat het geen slotcars zijn.......

BK-Racing zei

Tot wat voor niveau ben je nu gezakt ?
Waren de hamburgers, steaks en dubbele T-bones lekker ?

www.brillie.nl zei

Leuk, die op afstand bestuurbare autos in je achter tuin.

FRANK103 zei

@sjoerd: die waren er niet...

@ik wil treinen zien: binnenkort!

@gert: morgen een laatste deel!

@BK: het lekkerste bewaar ik tot het laatste, morgen in deel 4 dus!

@Brillie: ze waren meer in jouw achtertuin hoor!

Renesmurf zei

Altijd afmaken wat af te maken valt.
En gelukkig viel hier nu helemaal niks., Dat zijn toch nare beelden altijd, ongelukjes.

www.brillie.nl zei

Mijn achter tuin rijkt niet over de berg van Beekbergen heen. Maar das nu ook afgelopen nu JPB weggaat. Geen stinkende racesautos meer.