zondag 26 september 2010

Monstertrucks in de Gelredome deel 2

Om te voorkomen dat jullie denken dat dit blog de goede de kant op gaat,



dat er een positieve ontwikkeling plaatsvind,



gooi ik direct deel 2 er achteraan.



In dit tweede deel kunnen jullie zien hoe het afloopt met een monstertruckbestuurder als hij een willekeurige Opel tracht te pletten.



Een volstrekt willekeurige Opel, die daar gewoon een beetje staat te staan,



minding his own business.



En zich misschien een pietsie zorgen maakt over de bijtelling van zijn soortgenoten?



Dan komt er zo'n monstertruck aan met zijn overdreven grote en brede wielen, en die wil zo'n onschuldige Opel op brute wijze pletten.



Maar dan slaat zo'n Opel terug, en daar heeft die monstertruck op zijn beurt dan niet zomaar van terug.



Nee, dan is hij uit balans, van zijn apropos en ligt hij niet veel later op zijn rug.



Zien we hier een wijze les (onkruid vergaat niet) of was het gewoon toeval?



Zoals Shakespearre al zei: to pass op je tellen, or bijtellen, that's the question.

 

Penibel!
NB foto's zijn groter te klikken, mocht je dat willen.

7 opmerkingen:

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Een stichtend verhaal, Heer Frank-103.
Wie wind zaait zal storm oogsten en meer van die onzin, als het ware.
Maar zo'n groot, stoer beest op z'n rug... het doet me wel iets.
En hier moest ik plots denken aan al die schildpadden die op ongelukkige wijze op hun rug terechtkwamen en een jammerlijke dood stierven. Zo ziet u maar weer eens waar het tonen van dergelijke gruwelijke beelden toe leidt. Ik dacht niet dat dit de bedoeling was van uw blog. Nee, het gaat met dit blog werkelijk niet de goede kant op!
De volgende keer a.u.b. maar weer beelden van vrolijk snorrende treinen, afgewisseld met gezonde versnaperingen.
De Drs.
blogwatcher

Renesmurf zei

oei, ja, het kan ook eens misgaan, vervelend, maar wellicht vindt men zoiets ook spannend.

Anoniem zei

wij zijn er de afgelopen paar jaar geweest vond ze de vorige 2 keer wel erg tam rijden maar mooi verhaal en goede foto's
eindelijk eens weer wat anders dan treinen op je blog nog even en je gaar weer tussen de slotracers in mijn lijst

Sjoerd zei

Ha, weer eens echt spektakel daar in het Gelredome. Die heeft aardig wat te repareren en een beetje veel pijn denk ik.

Suske. zei

indrukwekkend is het in ieder geval wel.

FRANK103 zei

Beste drs, helaas, ik heb zo'n 400 fraaie plaatjes geschoten bij dit evenement, en hoewel ik geen foto's van schilpadden op hun rug meer ga tonen ga ik nog zeker een teveel aan mostertrucks op internet storten!

@René: spektakel, dat is het!

@Gerard: volgens diverse lieden konden ze de zondag de beest uithangen, ze hadden daarna weer een aantal dagen om de zooi te repareren!

@Sjoerd: schade was een plastic kap en pijn viel waarschijnlijk ook mee, want hij deed later gewoon weer mee!

@suske: inderdaad!

www.brillie.nl zei

Parkeerruimte zat, en toch maar iedereen toelaten in de zandbak.