zondag 12 september 2010

Twentetrack

Al om 10 uur stond Stef voor de deur, op tijd om naar Henk te gaan. Die stond al op ons te wachten en een uitgebreide voedzame en gezonde lunch stond ook al klaar! Veel te snel al wilde Henk naar zolder, waar zijn nieuwe houten racebaancircuit op ons stond te wachten. Zoals ik had voorspeld waren mijn auto's niet echt thuis op Twentetrack. Een persoonlijke vete met mijn Slot-it regelaar hielp ook niet echt om betere tijden te rijden. Bijna alle meegenomen auto's mogen het even proberen, waarbij de mondriaan ferrari eigenlijk het beste rijdt. Alle auto's behoeven wat intensieve interne reinigende aandacht. Met een paar rondjes van rond de 5,9 seconde ben ik dan wel klaar. Als Stef met de Dallara van Henk een aantal rondjes rond de 5,3 seconden produceert, ga ik ook een tweede poging doen een snellere ronde te produceren. Die snellere ronde is ongeveer 5,556 seconde, waarbij ik graag verwijs naar het blog van Henk voor de preciese tijd. Tijd voor een echte race is er dan niet meer, want het diner staat klaar, en hoewel we iedereen vertellen dat we naar Henk gaan om te racen, gaat het ons natuurlijk om de kookkunsten. Na de nasi hebben we nog ruimte voor een toetje en een koffie, en dan moeten we helaas weer naar huis! Een volgende keer gaan we niet meer voor de (steeds) snellere rondetijden, maar voor een echte race! Hachelijk?

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik zou de volgende keer zeker weer voor het eten gaan. Dat staat er in ieder geval goed op.

Steffer zei

Het eten ging beter dan het racen!

HenkG zei

Als je die foto van mij ziet, dan weet je gelijk waarom ik geen viaducten heb ;)

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik zie het als een soort van roeping: culinair fotograaf!

@Stef: zo heeft iedereen zijn expertise!

@Henk: krukjes zijn in de aanbieding bij de Blokker!