zaterdag 23 oktober 2010

Over koken en plassen

Een bloggert, die hier vast niet genoemd wil worden, want het gaat om Gastheer Gerard, die hier uiteraard ook vermeld staat links bij de links, weet regelmatig verhalen op zijn blog te plaatsen die echt behoorlijk smakelijk genoemd kunnen worden.


Zoals gebruikelijk, het is natuurlijk altijd de vraag wie het verste kan plassen, ga ik vandaag hier laten zien dat ik ook in de keuken mijn (enigszins dikke) mannetje sta!



Dat ook ik een kreatieve fijnproever ben op het gebied van etenswaren!



Het is sowiezo natuurlijk duidelijk dat mannen meer met eten hebben dan vrouwen, niet voor niets is er altijd sprake van een topkok, en niet van een topkokkin.



Of een topkokkie.



Meestal beperk ik me tot het proeven van kookkunsten, een kunst die ik ook tot op eenzame hoogte beheers, maar het gebeurd toch ook regelmatig



dat ik degene ben die een eigen kreatieve haute-cuisine-103 maaltijd produceert,



zoals hier op de afbeeldingen! Dat het gesmaakt heeft, dat lijkt me ook duidelijk!



En wat denken jullie, ben ik verder gekomen?



Netelig.....

6 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

Een pakje?

FRANK103 zei

ja


maar vind je niet dat ik heel crea bea 103 met de mozerella heb gemaakt?

103!

Renesmurf zei

Eten en drinken moet gebeuren.
Maar daarover lezen vind ik toch minder interesant.
Ieder zijn passie.
Ik eet liever dan ik het klaarmaak.

Sjoerd zei

Met het verstrijken van de jaren moet je uitkijken dat je jezelf niet op je schoenen plast...

rob alberts zei

Ik heb mijzelf weer voorgenomen om af te vallen.
Maar ik moet meteen toegeven dat dat nog niet erg lukt.
Tja, smakelijk eten proeven is als een verslaving.
Smakelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

www.brillie.nl zei

Die schaar, wordt die ook gebruikt voor andere zaken dan het gebruik met koken? En wordt die ook heet afgewassen? Niet? Dan is het eten niet volens de eetwarenwet gemaakt. U bent verdachte in de zaak... wilt u even DNA afstaan?