maandag 4 oktober 2010

Woensdagmorgenfietsen

Ja, ik weet het, ik loop achter.



De foto's van afgelopen dinsdagavond, treinen bij Erik, die moet ik wellicht nog plaatsen.



Dan de scoutingfoto's (als ik padvinders schrijf dan reageren toch weer een aantal mensen dat het al enige tientallen jaren scouting heet!), Wesley is van de Esta's over naar de verkenners.



Ach, die scoutingfoto's, daar zitten jullie vast ook niet op te wachten?


Dan het waargebeurde verhaal over de nieuwe ladder, mijn regengoot drupt en ik had besloten daar iets aan te doen.



Iemand interesse in dat verhaal?



Misschien kan ik volstaan dat ik het niet zo heb op hoogtes, en ik tot halverwege de ladder gekomen ben.



Toen moest de brandweer gebeld worden.



Fietsfoto's van woensdagmorgen dus!



Hachelijk?

14 opmerkingen:

Suske. zei

we kunnen ons nog aan heel veel foto's verwachten zo te lezen.
Hachelijke situatie.

Gert zei

Kom maar op met alle foto's. En een beetje tekst er tussen natuurlijk.

Sjoerd zei

Och, onderwerpen genoeg dus. maar eerst het verhaal van die ladder.

FRANK103 zei

@Suske: de fotoproductie is als altijd: teveel!

@Gert: niet teveel tekst, dat leidt maar af!

FRANK103 zei

@Sjoerd: komt eraan!

Renesmurf zei

Ik zit nergens op te wachten, ik vind wachten zinloos. Ik doe liever iets.

Steffer zei

Nieuwe woningen en nu al een druiper?

Anoniem zei

Graag de foto´s en het smeuïge verhaal van Frank-103 op de trap.

Finger2 zei

Verhaal van de trap graag plus de oplossing daarvan.

Finger2 zei

Verhaal van de trap graag plus de oplossing daarvan.

www.brillie.nl zei

Dit krijg je met gratis blogs... dan zie je zoals vandaag de fotos weer niet. En waarop moet je dan reageren? Hachelijke.

FRANK103 zei

@René: als het komt, dan komt het, anders niet!

@Stef: ja

@lokkie: rustig aan, het komt er aan!

@Finger2: rustig aan, het komt er aan!

@Finger2: rustig aan, het komt er aan!

@brillie: op de foto's?

www.brillie.nl zei

Op wat ik niet zie?

FRANK103 zei

@brillie: misschien moet je gewoon windows7 installeren, met internet explorer en al die andere fraaie microsoft software, en doet jouw pc het dan naar behoren! Je bent namelijk de enige die mijn fraaie leerzame kiekjes niet te zien krijgt! En dat is inderdaad heel hachelijk!