Na het kolenbunker, vorige week, heb ik deze week een avondje gevuld met de watertoren.
Eerst een beetje kliederen met verf,
en dan plakken!
Het depot was niet helemaal naar wens, zoals ik al eerder hier heb verteld.
Na het verlengen van de sporen naar de draaischijf met een kwart rechte rails (4,5 centimeter voor de geïnteresseerde) pas het kolenbunker beter.
Gisteravond was neef Erik , die hier niet genoemd wil worden, hier, ondanks de macaronischotel á la Madelon103.
Na koffie met bijbehorende koek, voor de regelmatige bezoeker van dit blog: géén Bakker Joop, heeft neef Erik zich gestort op het tweede nieuwe station.
Toen ook dat redelijk in de steigers stond hebben we op zolder de baan voorzien van een stuk kippengaas, zodat de papier maché erop kan.
Hopelijk is het met dit werktempo vóór 2015 (voorzichtige schatting) gedaan met de kale spoortafel en staat er dan een echte aangeklede spoorbaan!
Penibel?
9 opmerkingen:
Je bent al een stuk verder dan dat ik ben met je baan.
Ik heb nog 1 à 2 zaterdagen nodig om de bedrading af te hebben en dan nog flink testen om te kijken of het allemaal goed werkt.
Nog even, en het is een echte baan. Daar kan je wel een middagje fotograferen aan besteden.
ziet er allemaal mooi uit.
Doe maar zoals Sjoerd zegt en maak maar veel foto's zodat we kunnen meegenieten.
Krijg je zo weinig post dat je 4 jaar moet sparen voordat je voldoende papier maché kan maken?
En nu vullen met water. Of is dat een hachelijke zaak?
Ah, de racebaan vordert snel.....uh.....
Straks met kranten, en lijm aan de gang, heerlijk.
Je gaat als een speer kerel!!
@lokkie: testrijden is heel belangrijk, er zitten altijd foutjes in baanplan en bedrading
@sjoerd: nou, dat valt nu nog wel mee hoor, het is nu nog erg kaal!
@suske: als er iets nieuws is dan komen hier de foto's
@Gert: zoveel gras en rotskleurige post krijg ik niet
@brillie: water?
@Stef: hoe snel?
@brillie: ik heb het grut beloofd dat ze de papier maché mogen doen....
@jacko: als een trage speer!
Een reactie posten