zondag 20 februari 2011

Over een witte Bips

Het kattebeest Bibbel (Bips voor intimi) is in huize 103 nadrukkelijk aanwezig, en soms buiten ook!


Het schrijven over zo'n kattebeest zorgt er vervolgens voor dat dit blog niet ingedeeld kan worden als een treinen, racebaan, fotografie of gewoon een boeiend blog.



Ik stort gewoon kiekjes van een kat in een boodschappentas over jullie uit.



Een kat in zijn mandje.



Of languit op schoot.



In de badkamer.



En dan nog niet met 1 leuk plaatje, nee, gewoon 10 matige kiekjes.



Het ergste voor jullie is dat ik er nog lol in heb ook! Eigenlijk maakt dat het ook gewoon eng.



Op het laatste plaatje, waarbij het al bijzonder bedenkelijk is dat ik dat op internet durf te plaatsen, laat ik jullie dan zien hoe eng. De familie 103 kijkt gezamelijk TV.



Hachelijk volstaat niet....

8 opmerkingen:

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Aaaaaah...
Daar heb je mijn favoriete lid van het huisgezin Frank-103: BIBBEL BIPS!
(En passant vlug even vermelden dat foto twee de mooiste is.)
Wat mij betreft zou het houden van poezen verplicht moeten wezen en dus in de wet ingeschreven.
Overigens valt het mij op dat Bips er over het algemeen nogal slaperig uitziet. Wellicht heeft dit iets te maken met slaapverwekkende treinen die snorrende geluiden makend op de zolder voorbijzoeven.
Kan. Het kan ook zijn dat het beest teveel junkfood te bikken krijgt. Dat junkfood zoeft hier op het blog van Heer Frank-103 namelijk ook met angstwekkende frequenties voorbij. Wordt je hartstikke doezelig van.
De laatste foto zou ik echter in het geheel niet eng durven noemen. Dhr. Frank ligt er weliswaar een beetje verkrampt bij, maar dat kleine, schattige beest centraal in het beeld maakt veel goed.
Met vriendelijke groeten,
De Drs.

Renesmurf zei

Een heleboel katten bij elkaar, gezellig zeg!

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Heer Renesmurf,
Mag ik er op wijzen dat het hier wel degelijk telkens om DEZELFDE kat gaat?!?
Met vriendelijke groeten,
De Drs.

Sjoerd zei

Oh, vooral dat laatste, dat je ons dat aandoet...

www.brillie.nl zei

Daarom zeg ik ook: fout.

Finger2 zei

Heel fout

Suske. zei

ziet er maagdelijk wit uit.
hachelijk beestje ?

PS : morgenvroeg log over mijn ierse vrienden (ook hachelijk momenteel)

FRANK103 zei

@drs: slaapverwekkende treinen en junkfood, dat klinkt toch top, daarvoor gaat toch eenieder van huis, uit bed? Nee, het is de jacht op vogeltjes en muizen en het risicovolle kakken in de tuin van de buren (die rennen hard achter hem aan als ze hem betrappen), die een aanslag vormen op de alertheid van Bips. Denk ik.

@René: de drs kan het niet beter verwoorden in zijn op jouw reactie volgende reactie: het gaat op alle foto's om één en hetzelfde kattebeest!

@Sjoerd: bijna niets is hier te dol!

@Brillie: ja! ja?

@F2: Ja?

@Suske: was het een succes met die Ieren? Bips laten we regelmatig buiten, vooral als het regent (dan moet ik vaak wel geweld gebruiken). Maar daar wordt hij wel mooi schoon van! Geen Ieren nodig voor een schone Bips dus!