woensdag 23 maart 2011

Woensdagmorgenfietsen

Collega René was heel resoluut: geen fietstochten en dus ook geen appeltaartmeisjes als ik niet een beetje fietsconditie heb!



Nu heb ik natuurlijk nog gewezen op al die blogbezoekers die dagelijks dit blog bezoeken, in de hoop een foto van een appeltaartmeisje voorgespiegeld te krijgen.

Maar helaas, ik moet aan de bak.

En dus zat ik om 09.15 op de fiets, voor het gebruikelijke rondje!


Nu ik in de strijd tegen het (minimale, uiteraard!) overgewicht ook weer het laatste-vrijdag-van-de-maand Turkse pizza of broodje doner overgeslagen heb, durf ik zomaar van een paar broodjes-shoarma- in-het-wild foto's te maken.



Smakelijke foto's, hoop ik.



Ook fiets ik altijd langs het clubhuis voor claustrofobiepatiënten.



En het fort aan de Aagtendijk te Beverwijk.



Als ik dan rond 11 uur het wereldberoemde kerkje te K-dijk passeer



is er nog tijd voor het grut uit school komt om bij mijn zus Monique in de tuin (inmiddels straalt het zonnetje!) een bakje koffie met een koek naar binnen te schuiven!



Dan de zoektocht van Piet, die zag ook hieronder afgebeelde auto.



Wellicht dat jullie weten wat het precies voor iets is?

6 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Het is een nummerplaat. Eigennaaar Zo Gulf, en zijn auto nummer 1.

Koos Alberts zei

In ieder geval een Opel. Wat voor een? Geen flauw idee. Die dingen lijken tegenwoordig allemaal zo op elkaar.

Suske. zei

Echt geen idee wat voor merk auto het is.
Wel dat ie uit de Gulfstaat Polen ofzo komt.

Ad zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ad zei

Pl=plagiaat Tizzo'n nep Gulf 1.

FRANK103 zei

@brillie: helaas...
@koos: helaas......
@suske: Polen is goed, nu de rest nog
@verwijderd: we zullen het nooit weten
@ad: helaas........