zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag en familieportretten

Het is vandaag koninginnedag en dat betekent uiteraard oranje tompoezen!



Lopend op de vrijmarkt zie je dan soms mensen waarvan je denkt, zouden die zo op internet willen? Brillie?



Zo heb ik op de Autorai foto's gemaakt van auto's.



Maar ook van Rem en Jon,



die niet echt zo heten en dus hier best genoemd kunnen worden!



Foto's van Rem en Jon



geven zo'n Autoraitopic iets menselijks,



hoewel ik de heren digitaal ernstig heb moeten bijwerken om dit blog niet te laten ontsporen!



Of alle auto's het testwerk overleefd hebben?



De foto's laten zien dat we het testen en beoordelen van auto's op de Autorai heel serieus hebben opgevat.



Ach, nu ik toch bezig ben, de menselijke plaatjes heb ik ook geschoten bij de paasraces.



Om bijvoorbeeld te laten zien hoe boeiend Wes die vond.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Het blijft een hachelijke zaak. Al die fotos.

Sjoerd zei

Mooi die BMW, helemaal mijn type.

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Heer Frank-103,
Ik heb niets met koningen en koninginnen, behalve dan dat ik er zelf wel een zou willen zijn.
Die twee vrienden van u, die zijn m.i. (mijns inziens) ook helemaal krankjorum, daas en van de gekke, doch dit uiteraard geheel terzijde. Hoe of uw verhouding is tot die Wes, dat weet ik niet, maar iemand die een acute aanval van narcolepsie krijgt bij het aanschouwen van een overdaad aan racewagentjes, die kan niet helemaal slecht zijn.
Was getekend,
Drs. Johan Arendt Happolati
P.S. Hoe is het met poes Bibbel Bips?

FRANK103 zei

@Brillie: waarschijnlijk zelfs vet hachelijk!

@sjoerd: BMW is beter dan openbaar vervoer, zoals de bus, toch?

@drs: Rem en Jon zijn, zoals men hier wel eens placht te zeggen, geheel van de pot gerukt, maar dat wel op een leuke manier! Die Wes woont ook onder ons dak, is normaliter niet naar bed te krijgen, maar tijdens races (ga ik u hier vertellen hoeveel herrie die dingen maken?) ligt meneer te slapen.
En Bibbel Bips, die ligt nu te slapen op de nieuwe puzzel van mijn lieftallige echtgenote. Het zijn dus wellicht zijn laatste uurtjes op dit ondermaanse gebeuren. Morgen ga ik er plaatjes van tonen. Hachelijk?

Uw Frank103

www.brillie.nl zei

Zolang men niet in een Porsche zulke zaken kan uithalen mag de RAI blijven bestaan voor het slaven volk.

FRANK103 zei

@brillie: is een Porsche zo saai dat dit soort activiteiten niet mogelijk zijn? Dan wordt het toch een Ferrari hoor!

rob alberts zei

Ik heb weer genoten van een vrolijke fotoserie met geweldige toelichtingen.
Vrolijke en zonnige groet

www.brillie.nl zei

Wel een oude iPhone.