donderdag 28 april 2011

Woensdagmorgenfietsen en Bennebroek

Natuurlijk verwachten jullie vandaag een verhaal over mijn standaard woensdagmorgenfietsrondje.



Er is een maar.





Er is altijd een maar.



Het grut heeft vrij van school (vakantie) en wilde niet (mee) fietsen.



Dus deed ik als suggestie voor een dagevenement: het spoorwegmuseum.



Dat leek ze niks.


SWL werd het ook niet.


Dan out of the box denken maar:  Linnaeushof in Bennebroek.


Ik ga niet zeggen dat ze de menukaart bestudeerd hebben voor vertrek.



Ook ga ik niet klagen over de meerdere wegopbrekingen in Heemstede waarbij allemaal alternatieve routes werden aangeduid op een geel bord met de letter A.



Welke omleiding met letter A is dan de goede?



De waterfietsen waren een groot succes.



Eigenlijk was de hele dag een groot succes.



Hachelijk?

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Alweer frieten... Zonder mayo zie ik, dat wel.

Anoniem zei

eindelijk nog eens frieten !

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Ja, potdorie, 'eindelijk nog eens frieten.'
Want van zo'n toren neerstorten, dat lijkt mij niks. En waterfietsen, tjah, dat is dus fietsen, maar dan op het water. Ik fiets al elke dag naar het werk (heen en terug). Des nachts droom ik van fietsen. Nare dromen, hoor. Het lijken wel nachtmerriën.
Wanneer schrijft u nog eens een logje over treinen? Dat is ook alweer zo lang geleden.
Alles ironisch bedoeld, hoor (voor de mensen die dat niet doorhebben)
Met vriendelijke groeten,
De Drs.

FRANK103 zei

@sjoerd: mayo is uit, satésaus is in!

@suske: awel!

@drs: het kost me al moeite genoeg zo nu en dan eens een blogje te produceren zonder treinen, want, laten we wel zijn, wat is er meer op aard dan treinen en patat?