dinsdag 26 april 2011

Naar de Autorai, deel 4: de verzoekjes

Collega Harry, die hier trouwens niet genoemd wil worden, viel het op dat ik wel heel weinig foto's van auto's die hij mooi vindt, had geplaatst bij het verhaal over de Autorai.



Dus vroeg hij me vanmorgen bij de koffie, of dat expres was. Nu kan ik een heleboel ontkennen, maar soms gaat dat niet.



Van de ongeveer 200 foto's die naar mijn mening redelijk geslaagd waren (scherp genoeg, blik staat er helemaal op, weinig mensen storend in beeld) waren er toch zeker 4 die ik voor hem had kunnen plaatsen.



En natuurlijk had hij zelf bij de reacties iets kunnen zetten, maar dan zou hij hier genoemd kunnen worden en dat was toch ook de bedoeling weer niet (voor de lieden met een matig geheugen: zie de eerste zin van dit bericht).



Nu denken jullie wellicht: hij wilde vast een foto van de racende familie Van Oranje?



In een bijpassende oranje BMW?

Maar nee, hij wilde iets minder koninklijks: een volkswagen.



Jullie begrijpen dat ik dus graag twee plaatjes toon van een Audi R8 spinnetje, een behoorlijk snelle bolide (ik zeg, om bewust de tere ziel van de Audi-bezitters te ontzien, expres NIET: een behoorlijk snelle Volkswagen).



Gelukkig vroeg hij ook om een plaatje van een Italiaanse schoonheid.



En dan geen Ferrari, zoals hierboven, maar een even fraai familieproduct, een Alfa Romeo.



Waarbij ik graag even expliciet wil benadrukken dat Harry toch een uitstekende smaak heeft wat auto's betreft! (Dat er de rest van het jaar geen koffie meer voor me wordt gehaald en ik ook de rest van het jaar alleen buiten moet lunchwandelen speelt bij het plaatsen van zo'n opmerking natuurlijk werkelijk geen enkele rol.....).



Voor Sjoerd (zie de reacties) plaats ik hier nog een Peugeot met de - geheel toevallig - tekst 103.


Uiteraard eindig ik dan weer met Duitse schoonheid, waarvan het nog steeds niet 100% duidelijk is of deze geel met een groen tintje of groen met een geel tintje is.



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

En waar zijn mijn Peugeots...

FRANK103 zei

@sjoerd: Peugeots? Ik heb een 107 voor je in de aanbieding....

www.brillie.nl zei

Doe mij maar een echte auto: Porsche. Hachelijke weer.

Anoniem zei

Het valt mee dat je de Alfa ( en de Ferrari ) geen Fiat producten noemt.
Harry.

Sjoerd zei

Haha, ik heb een 407, niet te koop, alhoewel... die 103 is echt helemaal niks.

Firefighter zei

Jammer hoor Frank. Was je zo lekker bezig ga je een BMW dr tussen zetten. En zo te zien gaat die aso harder dan 130.

De Fiats en Volkswagens zijn aan de andere kant dan weer top.