woensdag 6 april 2011

Woensdagmorgenfietsen en hoop

Kennen jullie de deuntjes van Veldhuis en Kemper? Ik heb toch al een paar keer hier een youtube link geplaatst, wellicht hebben jullie die wel eens in een vlaag van verstandsverbijstering aangeklikt?



Hier in huize 103 worden de muziekjes van V+K zeer gewaardeerd, vrijwel al hun werkjes staan in de CD-kast.


Alle werkjes?



Nee, het eerste werkje (half zo echt) ontbrak nog.


Niet meer te bestellen, nergens meer te krijgen.

Maar hier op het dorp zit in zo'n achterafstraatje een CD winkeltje die werkjes heeft liggen die gemakkelijk bij de grote ketens en bol.com uitverkocht raken.



En gelukkig, de eerste van V+K stond er echt! Ehhhh Half zo echt!!



Gaat dit geneuzel nog ergens naar toe, vragen jullie je vast bezorgd af?



Ja,

zo zat ik vanmorgen op de racefiets richting Beverwijk de vrolijke deuntjes van V+K te kwelen.



Een beetje een moderne variant van de tekst, want meestal onhoud ik maar de helft van de tekst. Of een kwart. Of nog minder.

Station Beverwijk is altijd leuk!



Dan via Wijk aan Zee het bos in richting Egmond.

Kom ik uiteraard weer koeien tegen.



Misschien zien jullie het plaatje, sta ik vrolijk zingend (dat houdt ook niet op) die koeien op de foto te zetten, komt één exemplaar vrolijk op me afrennen.



Nu hebben die koeien best grote horens, maar misschien ook grote oren en is hij niet erg te spreken over mijn zangkunsten?

Dat de foto een beetje bewogen is komt vast doordat ik een veiliger afstand tot deze koei heb opgezocht!



Dan de kernvraag voor vandaag: is er nog hoop voor bijvoorbeeld mijn zangkunsten?




Deze moet ik beantwoorden met:

er is altijd (een) hoop!


Hachelijk?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

gelukkig hebben die koeien mij nog nooit horen zingen.
Da's pas echt hachelijk.

Sjoerd zei

Volgens mij heeft die koe er aardig de schijt van gekregen...

FRANK103 zei

@suske: dat neem ik zomaar aan!

@Sjoerd: ja, schijtziek werd hij er van!

Renesmurf zei

Veldhuis en Kemper deden een jaar lang elke week een nieuwe versie van hun lied volkomen kut.
In het VARA programma Giel op 3FM.

www.brillie.nl zei

Je bent wel hachelijk saai, als je naar Veldkepers gaat. Daar is echt drie keer niets aan.

FRANK103 zei

@rene: ja, geweldig lied ook!

@brillie: ik hoop maar dat veel mensen er niks aan vinden, kan ik tenminste kaarten voor hun shows kopen!

Anoniem zei

Wat een hoop...