zondag 10 april 2011

Elise 8 jaar

Het weekend is al bijna weer voorbij, maar ik zal jullie toch even bijpraten. De vrijdagavond stond in het teken van Zorro, een voorstelling die ik jullie echt kan aanraden! Zaterdag was Elise jarig en dat was dus een drukke dag.


Dat begint uiteraard met kadootjes uitpakken, waar Lisanne met 8 gekozen had voor 2 cavia's (die ik binnen het halfjaar op marktplaats heb gezet omdat Lisanne het dierenverzorgen toch niet zo leuk vond)



en Wes met 8 gekozen had voor een witte Bips (kan ik nu niet toelichten),



daar koos Elise gelukkig voor een gele Nintendo DS (anders had ze een dier mogen kiezen dat Bips had gelust of dat ik kon opzuigen met de stofzuiger). Gelukkig konden we de verjaardag in de tuin vieren.



De nieuwe Nikon lens moest ook worden gedemonstreerd, niet tot ieders volle tevredenheid. Zoiets begint onschuldig, met de maan en een toevallig overvliegende kanariepiet.



Dan wordt er op de aanwezigen / vrijwilligers gemikt.



De lens overtuigd wel met zijn scherpe plaatjes.



De aanwezigen zullen kunnen beamen dat de kanariepiet nauwelijks te zien was,



en hier toch vrij beeldvullend geplaatst kan worden.



Dat effect zie je ook als je de foto ziet van Marco, in de reflectie van de zonnebril zijn de aanwezigen allemaal goed te onderscheiden.



Slechts één bezoeker, laat ik hem René noemen, neemt wel doordachte maatregelen tegen een hachelijke afbeelding op dit blog.



Penibel?

5 opmerkingen:

Renesmurf zei

van harte gefeliciteerd!
Wat ik kreeg en hoe mijn achtste verjaardag was weet helemaal niemand meer.

Toen was er ook nog geen internet, zo oud ben ik al!

www.brillie.nl zei

Natuurlijk van harte met de 8. En wat wil ze later worden? 9? Hachelijke zaak weer.

Sjoerd zei

Haha, die brillie weet het goed samen te vatten...

Zomaar iemand zei

En hoe zit het met de voetbalwedstrijd van de vandaal?
Of heeft hij niet gespeeld dit weekend?

FRANK103 zei

@rene: een siku vrachtauto? Of playmobil?

@brillie: en het jaar daarop 10!

@sjoerd: soms, heel soms, ziet Brillie het!

@zomaar iemand: ja, hij heeft gevoetbald, maar 5 - 1 verloren. Ik kon ivm de verjaardag niet gaan kijken of foto's maken.