zaterdag 7 mei 2011

Het absolute dieptepunt

Volgens Jon (kan ik hier probleemloos noemen omdat hij eigenlijk John heet...) was het bericht over Bips en de puzzel het absolute dieptepunt.



Dieper is volgens Jon niet mogelijk.



Zelfs de waargebeurde New Kids Turbo film vond hij niet een vergelijkbaar dieptepunt!



Uiteraard ben ik het niet met hem eens. En geheel toevallig kan ik dat vandaag ook direct tonen!

Hier in het dorp (ik woon in een dorp, voor de lieden die wat traag van begrip zijn) is jaarlijks een kermis (DE kermis), een wielerronde en een agrarisch evenement.



Persoonlijk had het niet mijn voorkeur hier te gaan kijken, maar het was naar mijn mening te fraai weer voor een treinenbeurs (Houten),



 zwager Marco wilde ook niet per se naar vliegtuigen kijken op Schiphol,



en de voetbalwedstrijd van Wesley was afgelast.



Dan kan een paardenrace misschien soms best wel boeiend zijn.



En tegelijkertijd een absoluut webblogdieptepunt.



Ik durf niet eens meer te vragen of dit bericht hachelijk is.



P-nibel?



Kan ik nu eindelijk, nu het absolute dieptepunt is bereikt, stoppen met dit weblog?

13 opmerkingen:

Suske. zei

volgens mij kan het nog veel dieper.
dus nog niet ophouden met dit weblog
mooie foto's by the way !

Gerard van Dongen zei

Geweldig fotoonderwerp dit zeg. Foto's en-front zijn super. Sorry :-)

Finger2 zei

Als je goed kijkt staan die paarden op instorten. Mooie actie foto's. Suske heeft gelijk het kan nog veel erger. Het dieptepunt wat www.racebaan.com heeft bereikt daar ben je bij lange na nog niet aanbelandt. Gewoon je best blijven doen het dieptepunt te bereiken en alles komt goed met dit weblog!

Firefighter zei

mooie foto's. Ook ik vind dat het nog dieper kan hoor. Die laatste kar lijkt trouwens een wheely te trekken.

Sjoerd zei

Ophouden kan altijd nog. Mijn favoriete foto is ook de laatste, die heeft wel wat.

Anoniem zei

Helemaal te gek Frank!
Wat een mooie foto's.
Harry.

Ad zei

Frank, wat is nou een dieptepunt? Als je tegeltjes met spreekwoorden gaat verzamelen en die publiceert op je 103-blog; misschien dat er dan mensen beginnen af te haken Je kunt altijd nog stoppen, als je het echt niet meer weet. Misschien leg jed e lat wel te hoog! Sterkte, hou je taai.

FRANK103 zei

@suske: de zoektocht gaat dus door!

@gerard: jij bent wel eens voor minder in de ban gedaan! :-)

@F2: heb je het bij racebaan.com over dieptepunten of over de Marianentrog?

@Martin: die trekt een wheelie!

@sjoerd: teveel paard?

@harry: bedankt!

@ad: in dit specifieke geval ligt de lat te laag?

Renesmurf zei

Ik weet niet of de paarden dit wel zo plezierig vinden.
Probeer het eens op de fiets!

www.brillie.nl zei

Dat ze dit nog doen in Amstelveen. Inderdaad, een hachelijke zaak.

Anoniem zei

Deze paarden kunnen wat mij betreft allemaal naar de slager.
De enigste paarden die we hier willen zien zijn ijzeren paarden.

www.brillie.nl zei

Sterkte morgen..

FRANK103 zei

@rene: is ook hachelijk, vraag maar aan die Belg!

@lokkie: ja!

@Brillie: is niet gelukt....