zaterdag 28 mei 2011

Over herfststormen en druk

De argeloze bezoeker van dit blog zal wellicht denken: het vorig bericht is van woensdag, die Frank-103 maakt niet veel mee!



Dat is dus niet geheel waar, ik heb het eigenlijk te druk voor zo'n stom blog, ik heb helemaal geen tijd om het bij te werken!



Natuurlijk speelt daarbij ook een niet onbelangrijke rol dat de rest van de familie 103 zich vermaakt met het computerspel City of Wonder, waarbij ze mijn PC gebruiken!



Of beter gezegd: misbruiken!



Tuurlijk zeg ik iedere keer weer dat mijn PC niet bedoeld is voor domme computerspelletjes,



maar als ze dan een stukje tekst van mijn blog citeren ben ik mooi gezien!



Nu ik dan toch niet achter de PC zit, dan kan ik voor jullie natuurlijk gaan kijken waar de plaatselijke brandweer



zich op een willekeurige winderige donderdagavond allemaal druk om maakt!



Omdat de gemeentelijke plantsoenendienst niet thuis gaf terwijl de medewerkers waarschijnlijk wel thuis zaten,



moest de brandweer een boompje op deskundige wijze kortwieken.



Waarbij jullie op de kiekjes kunnen zien dat die brandweerman in dat Nederlands elftal pak niet echt haantje de voorste is, maar een echte drukker lijkt!



Buurman Roel maakt een kiekje voor de lokale digitale krant, ik maak wat prentjes voor het blog.



Komende week zal ik proberen een inhaalslag te maken, als ik tenminste bij mijn PC mag.




















Eehhhhh kan

















Hachelijk?

5 opmerkingen:

Suske. zei

dat wordt zeker en vast een ware veldslag om de PC.
misschien een fotoblogje hierover ?

Sjoerd zei

Degene die achter mijn PC gaat zitten sterft ter plekke...

Renesmurf zei

Eerlijk alles delen is een mooie motto.
Ik heb ook nooit tijd, maar voor sommige dingen maak ik gewoon tijd!

www.brillie.nl zei

Zo, in die boom kan die witte kat niet meer klimmen. De vogels zijn hiermee gered.

FRANK103 zei

@suske: ik ben niet zo'n voorstander van bloed op internet...

@sjoerd: heb je ook praktische tips voor me?

@Rene: eerlijk delen, nee, straks raak ik mijn overgewicht kwijt als ik alle etenswaren eerlijk deel!

@brillie: de vogels wijken uit naar dezelfde boom waar bibbel nu in zit.