woensdag 29 juni 2011

Meer verjaardagen

Zondag werd mijn schoonmoeder Lilian, die hier trouwens niet genoemd wil worden, 65 jaar oud. Dat is natuurlijk een heugelijk gebeuren dat gevierd werd bij de midgetgolf in een dorpje verderop.



Natuurlijk laat ik hier graag zien dat ook deze verjaardag culinair zeer verantwoord was.



Minder was dat ze eerder op de morgen eerst de hond, Fauna, in moest laten slapen. Hoewel ik niet echt een liefhebber van honden ben (ik had het beest al minstens 10 keer uit huis laten ontsnappen, 2 keer daadwerkelijk aan de bumper van de auto vastgebonden voor vertrek en 1 keer de chinees gebeld of hij babi pangang van het dier wilde maken) bepaalde het wel de sfeer op de verjaardag.



Halverwege de middag moesten meerdere stuks grut en andere verjaardagsvierders nog uitgelaten worden op het strand.



Waarbij ik alleen de foto toon van een volledig gekleed exemplaar dat door een van de andere feestgangers, laat ik hem, geheel fictief uiteraard, Dirk noemen, bijna in het zilte nat wordt gesmeten.



Zo'n strandomgeving ziet er verder erg gezond uit!



Voor de Duitsers badgasten, die wellicht nog steeds van plan zijn een invasie in Engeland uit te voeren, was er een helicopter van de coast guard aanwezig.



En die had het druk!



Op de kiekjes is het wellicht te zien dat er iets sprake was van zeemist.



Pas op de terugweg naar de automobiel was goed te zien dat het in de binnenlanden niet zo mistig was.



Daar was geen wolk te zien!



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ook honden hebben niet het eeuwige leven, maar alweer frieten...

FRANK103 zei

@Sjoerd: nee, 15 is eenmooie leeftijd voor een bouvier, heb ik me laten vertellen.
De frieten zijn van Marco, maar dat is een bloggeheim.....

Renesmurf zei

van harte gefeliciteerd!
Gezond en mooi weer is iets anders, maar het kan natuurlijk altijd erger!

Suske. zei

jammer dat die hond net dan de geest moest geven. pretbederver !
Hopelijk was iedereen dit pijnlijk gebeuren rap vergeten die dag en smaakten de frieten zoals ze er op foto uitzien. lekker dus.

www.brillie.nl zei

Ik kan mij 1985 nog herinneren, toen waren de wolken nog oranje bij IJmuiden. En vandaar ook de gekte in mijn hoofd.

FRANK103 zei

@Sjoerd: die frieten hebben ook niet het eeuwige leven!

@René: het kan altijd erger!

@Suske: het waren de frieten van Marco, en ze waren lekker! Dat met die hond kan mijn dag niet snel bederven hoor, natuurlijk is het verhaal in het blog ernstig overdreven, ik ben geen dierenbeul, maar een hondenliefhebber ben ik ook niet!

@Brillie: ik heb er nu een beeld bij... Vet hachelijk!