maandag 13 juni 2011

Over de hamburgermeester

Sinds enige tijd is er een nieuwe hamburgerketen geopend in een plaatsje verderop, de Burgermeester.



Dat moesten we uiteraard van dichterbij bekijken!



De menukaart is zeer overzichtelijk, burgers in allerlei smaken!



De bestelling moet je zelf opnemen, dat bespaart een fooi!



De drankjes en melkschudsels komen bijna direct, op de burgers moeten we een tijdje wachten.



Dan heb ik alle tijd om een aantal weblogwaardige plaatjes te schieten.



Als de burgers dan eindelijk komen, moet de Panasonic weer aan het werk. Ik had de Sombrero burger van de maand (hieronder) besteld,



de Italiaanse burger (hieronder) en de Texels lamburger.



Wesley wil graag een big mac, big tasty of een gewone voordeelburger (1 euro) en kan de grote hoeveelheid vervuiling op zijn hamburger (op de foto hieronder aan de rechterkant van zijn bord) niet waarderen.



Na het eten lopen we nog een rondje door het buurtje waarin het restaurantje gevestigd is, de Jordaan.



Natuurlijk moet ik nog een grachtje op de foto zetten.



Ja, ook met die roze fiets.



Nog een stukje Amsterdamse humor.



Met een foto van een tram en de opmerking dat we voortaan weer naar de Mc toe gaan sluit ik vandaag weer af.



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een Italiaanse kipburger met Gelderse hoen... Trouwens de foto's zien er ook niet echt smakelijk uit vandaag.


Hallo, leven jullie nog

Suske. zei

wat er op de foto's als voedsel voorgesteld wordt trekt me eerlijk gezegd niet aan.
Dan liever de frituur hier vlakbij.

FRANK103 zei

@sjoerd: de Mc is fototechnisch gezien inderdaad beter!

@Suske: heb je foto's van de frituur?

Suske. zei

@frank 103 : ja hoor, ik zal er binnenkort enkele op mijn blog zetten.

Anoniem zei

Getverderrie, wat zien die burgers er smerig uit.

www.brillie.nl zei

Wat ben je toch een raar mannetje... hamburgers eet je bij MD.