zaterdag 25 juni 2011

Smakelijke bebouwing

Nu er weer fraai weer aangekondigd is voor volgende week heb ik een paar klusjes op de zolderspoorbaan versneld afgemaakt.


Binnenactiviteiten, hoewel ze eigenlijk ook best buiten zouden kunnen?




Zoals bouwdozen plakken.



Knutselen aan de zolderspoorbaan vind ik eigenlijk meer iets voor de wintermaanden,



als het toch echt minder aangenaam is om in de tuin met een treinenboek te zitten.
Of een plaatselijk station te bezoeken.



Op de zolderspoorbaan was een stuk terrein gereserveerd voor een filiaal van een wereldberoemde restaurantketen.



Om de bewoners van de zolderspoorbaan ook in staat te stellen tijdens de zomermaanden op gepaste culinaire wijze de darmen te vullen



heb ik het restaurant donderdag op de daarvoor bedoelde plek geplaatst.



Gras en parkeerterrein zijn snel aangelegd, de afwerking laat nog best wel iets te wensen over.



Maar dat geeft mij de gelegenheid jullie na de zomer verder te vertellen over de zolderspoorbaan!



Hachelijk?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Het ziet er in ieder geval een stuk aangenamer uit zo... Doe mij maar een Big Mac.

Firefighter zei

Lekker culinair bezig Frank! Iets valt me op aan die MC drive paal. :D Het begint trouwens al redelijk bebouwd te worden daar op zolder! :D

Anoniem zei

Één Mckroket en een milkshake.

Renesmurf zei

Buiten kan het ook, maar binnen loopt het geen weerschade op.

Die Mac rommel hoef ik niet.
Liever naar de gewone patatboer.

FRANK103 zei

@sjoerd: klaar terwijl u wacht!

@firefighter: ja, de ingang had vanaf de andere kant gemoeten, nu gaat het raam aan de bijrijderskant open...

@lokkie: appel/peer?

@rené: die mc spreekt op de foto's iets meer aan dan een gewone patatkraam