maandag 18 juli 2011

De sleutelhangercamera tussen de rails

Op het treintjesforum had iemand wel eens zijn digitale compactcamera tussen de rails gezet om een passerende trein te filmen.



Door de luchtdruk van de rijdende trein had de camera dat niet overleefd.



Maar een sleutelhangercamera, stevig vastgemaakt aan een steen, dat moet toch wel kunnen?



Dus heb ik vanavond de camera tussen de rails gelegd en een aantal opnamen gemaakt, uiteraard zonder mezelf of iemand anders in gevaar te brengen (of de machinist een hartverlamming te bezorgen). Het filmpje is precies 2 minuten!




Penibel?

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik vind het een heel leuk filmpje geworden, lekker experimenteel!

Koos Alberts zei

Jammer dat je geen WC-bezoek hebt gefilmd.

Sjoerd zei

Het blijft leuk speelgoed...

FRANK103 zei

@René: bedankt! Ik doe mijn best...

@Koos: voor het filmen van WC bezoeken moet je elders op internet zijn.
Ook als je een drol vanonder de trein had willen zien verschijnen die met een twijfelachtige toevalskans precies op mijn sleutelhangercamera was beland.

@Sjoerd: heel leuk!

www.brillie.nl zei

Dat ze je niet opgepakt hebben voor het plaatsen van een bom op de rails verbaast mij ten zeerste. Wel een hachelijke zaak als daar in eens toch een trein aan kwam zetten.

Van harte dat u die gekte heeft overleeft.

FRANK103 zei

@Brillie: ja, het is een wonderlijke wereld!