woensdag 6 juli 2011

Dinsdagavond treinen bij Erik

Gisteravond bij Erik geweest, hij had van die sleutelhanger camera's gekocht.


Dus was de 103 mee en een sleep rijtuigen.



Na de koffie en de verplichte foto van de kat,



die altijd Beppie genoemd werd maar plotseling naar Noeska zou moeten luisteren, gingen we naar zolder.



Het op de rails zetten van mijn TEE (keuze was op het rechterrijtje gevallen, de blikken 24 cm rijtuigen met verlichting) kostte minstens 3 zekeringen.



Dan beginnen we met het maken van opnamen, wat waarschijnlijk leuker is dan het eindresultaat!



Rond 23 uur ging ik weer naar huis met enkele honderden MB aan treinenfilmpjes.



De film heb ik vanavond gemaakt, maar aangezien ik verwacht dat het uploaden minstens een uur duurt ga ik dat morgenavond doen.Dus morgenavond op dit blog: ruim 9 minuten sleutelhangerfilm van de modelspoorbaan van Erik.



Hachelijk?

4 opmerkingen:

Suske. zei

ik ben benieuwd naar die filmpjes.

Erik zei

3 zekeringen? Ik kan me toch duidelijk herinneren dat er aan het eind van de avond 12 (!!!) zekeringen in de bak verdwenen zijn...

Ik ben ook benieuwd naar de film!

Groetjes,

Erik

Sjoerd zei

Ik heb dezelfde camera, en het werkt nog ook...

FRANK103 zei

@Suske: die komen er aan!

@Neef: lezen.... bij het op de rails zetten, de andere 9 zekeringen ginger daarna eraan...

@sjoerd: filmpjes?