vrijdag 26 augustus 2011

Laatste vakantiekiekjes

Omdat ik vermoed dat jullie daar best wel in (zeer) grote aantallen op zitten te wachten plaats ik vandaag de laatste serie vakantiekiekjes. (Hieronder: uiteraard van het verwarmde zwembad!)


Het is dan weer over op de orde van de dag, eind augustus is dat zoals gebruikelijk de verjaardag van de vandaal.



De vakantiekiekjes zijn van het huisje, waarbij ik enigszins terughoudend laat zien dat de lattenbodem van zijn bed niet vandaal-proof was.




Van de kleurrijke inrichting van ons huisje met het ontbijt.



De luxe keuken met vaatwasser.



En van de laatste avondmaaltijd, met veel gezond groen, voor de bezoeker van dit blog die denkt dat we alleen en uitsluitend bij de Mc eten.





Dan kiekjes van een laatste kasteel, dat van Montrichard, aan de rivier de Cher.



De kenner ziet vast direct dat dit kasteel niet meer in mint-kwaliteit is, het is zelfs enigszins vervallen. Geen zeldzame wandtapijten, Lowie nogwat meubeltjes of hemelbedden.



We hebben ons dus vooral bezig gehouden met recreatie aan en op het water (lees: met de waterfiets), met wat onkruid voor de lens ziet zo'n kasteel (hieronder) er dan nog best wel kleurrijk uit!.



Van onze reis naar huis laat ik alleen zien dat de maaltijd van vertrouwde klasse was.



Hachelijk?

4 opmerkingen:

Finger2 zei

Triest

Sjoerd zei

Bij het zien van dat gezonde eten ben ik maar meteen doorgescrolt naar de laatste foto....

Suske. zei

een "eind goed al goed" einde met een vettige doch voedzame maaltijd.

www.brillie.nl zei

Zelf koken is wel een hele hachelijke zaak, verdien je zo weinig?