woensdag 3 augustus 2011

Nuttige souvenirs

Lang, heel lang geleden, toen ik nog lang geen 103 was, toen kreeg ik als souvenir tijdens een vakantie in Oostenrijk een wandelstok.



En in die tijd, lang, heel lang geleden, toen ik nog lang geen 103 was, was het gebruikelijk daar schildjes op te timmeren van bezienswaardigheden of plaatsen waar je geweest was.



En dat heb ik lang, heel lang geleden, toen ik nog lang geen 103 was, jarenlang volgehouden.




Zo zit mijn wandelstok, die ik dus nog steeds heb, vol met plaatjes van lang, heel lang geleden, toen ik nog lang geen 103 was.



Jullie voelen vast aan jullie water dat er iets is met die stok en plaatjes van lang, heel lang geleden, toen ik nog lang geen 103 was.



Dat klopt, die schildjes zijn immers in de Harz nog steeds volop te koop!



Als mijn vingers weer uit het gips zijn plaats ik misschien nog een fotootje van mijn wandelstok die ik dus sinds lang, heel lang geleden, toen ik nog lang geen 103 was, heb, met de nieuwe Harz-plaatjes.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Met zo'n stok zou ik nooit willen lopen. Je moet dan wel erg bejaard zijn.

een kenner zei

Volgens mij is hij ook bejaard (ik vind 103 tenminste niet jong).

Sjoerd zei

Dat krijg je ook als je ouder wordt... Je bibbert zoveel dat een nageltje in zo'n stok slaan een hele kunst wordt.

Jacko zei

Vingers uit het gips? Spoorbrug gemaakt of iets anders aan de hand?

seomezeor zei

Je maakt mooie foto's voor 'n 103-jarige met zijn vingers in het gips.

Unknown zei

Je hoeft echt niet bejaard te zijn,wat een onzin

Anoniem zei

Ik ben op zoek naar een schildje van st zyrpian

FRANK103 zei

2Anoniem: in een souvenirwinkel in het dorpje? Of via internet?