vrijdag 5 augustus 2011

Naar kantoor

Tuurlijk, ongetwijfeld, wachten jullie op een boeiend verhaal over mijn kantoor perikelen.


Dat begint altijd met een reis, van huis naar kantoor. Dan koffie en naar buiten kijken.



Heb ik wel eens verteld dat ik een fantastisch uitzicht vanachter mijn bureau heb?



Tussen de middag moet er gewandeld worden, uiteraard naar het Bos en Lommerplein.



Daar zit een Turkse pizza bakker die er iets van bakt!



Uiteraard moet er dan via een artistiek verantwoorde



en ontspannende wandelomgeving teruggelopen worden richting kantoor.



De middag bestaat uiteraard uit koffie en had ik al iets gezegd over het uitzicht? Ik heb voor de onoplettende bezoekers van dit blog op het plaatje vermeld wat er minimaal te zien is.



Dat het uitzicht feitelijk nog veel spannender is dan dat jullie van het plaatje hiervoor zouden kunnen afleiden toon ik op het onderstaande plaatje. Gehuurde Oostenrijkse rijtuigen waarvan een aantal is voorzien van een NS logo.



Gelukkig is er na zo'n inspannende dag de thuisreis, waar de oplettende kijker direct ziet dat de machinist alleen het rangeerlicht van het treinstel ingeschakeld heeft.



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Leuk zo'n kijkje rond je werkomgeving...

Finger2 zei

Vindt alles leuk.

Suske. zei

altijd leuk rondkijken voor en na het werk.

www.brillie.nl zei

Zie ik nu ook al hoofddoekjes op je site, en dan doe je dat niet even voorzien van een balkje? Een hachelijke zaak.

rob alberts zei

Het moet een lust zijn om daar te werken.
Kun je dan nog wel genieten van de vakanties?
Vrolijke vakantiegroet

seomezeor zei

Mooie camera!

frank-103 zei

@sjoerd: bedankt

@suske: en tijdens het werk!

@brillie: daar dient het hoofddoekje toch al voor?

@rob:voor de turkse pizza kan ik gewoon thuis blijven!

@seomezeor: ja!