vrijdag 6 april 2012

Valencia - AZ


De voetbalavond begon gisteravond uitstekend,



met een aflevering van Rail Away over de Albulabahn kan het eigenlijk niet stuk!



Dan heeft Remco ook de koffie met een sfeervol paaskoekje klaar, het is gewoon top.



Opstelling van AZ, ondanks de aanwezigheid van de heer Altidore, die bij ons niet echt de indruk wekt over enige voetbaltechniek te bezitten, het ziet er nog steeds goed uit.



Dan heb ik uiteraard een foto van de wedstrijd gemaakt, gelukkig al in het begin, toen AZ nog op weg leek te gaan naar een overwinning.



Na zo'n 16 minuten besluiten we ons zelf maar te storten op het edele voetbalspel,



van een avond voor de buis ontwikkel je alleen maar een zitspieren en de heren van AZ laten inmiddels op de buis zien niet te erg te luisteren naaar de wijze adviezen van Johan Cruijff (de bal is rond) en maken aanzienlijk minder doelpunten dan de tegenpartij zodat ik dit voetbalseizoen geen moeite meer hoef te doen om kaarten voor een europa league wedstrijd van AZ te scoren.



Heikel?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Rail Away heb ik toevallig ook bekeken. Mooi stukje traject, alleen met veel te moderne treinen...

FRANK103 zei

@Sjoerd: ja, maar ik zou daar toch graag een weekje gaan kijken!

Renesmurf zei

Ik heb werkelijk niets hetzelfde gedaan.

Ik heb wel eens in een trein gezeten, maar dat wist je al.

www.brillie.nl zei

En jezus werd vermoord op het andere net. En daar praat je niet over?

FRANK103 zei

@René: het zou toch niet lollig zijn als iedereen hetzelfde deed en over hetzelfde logt?

@Brillie: nee, dat boeit me niet, het is ieder jaar hetzelfde en je gaat toch niet ieder jaar naar Titanic kijken, wat overigens dan weer wel een waargebeurd verhaal is...

Anoniem zei

Helaas Rail Away niet gezien en gelukkig de rest ook niet.

FRANK103 zei

@Lokkie: het was de moeite waard, Rail away. Die wedstrijd niet, maar dat had je vast al begrepen!