woensdag 6 juni 2012

Dordt in stoom 5: de laatste kiekjes

Vandaag plaats ik de laatste foto's die ik wil laten zien van Dordt in stoom, vrachtauto's,



stoomwalsen



en nog een foto van een stoomlok.



Wat details



van een stoomlok.



Een stoomauto



met kettingaandrijving



en stoomremmen.



En dan over tot de orde van de dag.



Hoewel ik daar geen foto's nog van heb, want dat is morgen.



Door de regenbuien heb ik vanmorgen opnieuw niet gefietst, ik smelt inderdaad.



Vanavond wel in het zonnetje gevoetbald.



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

En wat was het schitterend weer er bij, dat maakt het er altijd mooier op, zeker op foto`s.

Sjoerd zei

Die stoomauto is echt schitterend, die mag zo mijn virtuele garage in...

Suikermuis zei

Jammer... geen motorfietsen?

Anoniem zei

@Rene: een zonnetje geeft altijd zonnige plaatjes!

@sjoerd: moet ik je de foto's mailen?

@Ronald: motorfietsen heb ik niet gezien, maar misschien waren ze er wel, hoewel, een motor op stoom?

www.brillie.nl zei

Echte stokers zijn zwart. Dit is echt een lite versie.

Suikermuis zei

Geen idee of er stoom motorfietsen zijn... gok eigenlijk van niet.
Maar weet zeker dat de vrachtwagers op de eerste en laatste foto ook niet op stoom lopen....