zondag 17 juni 2012

Het verjaardagsfeestje


Nu de voetbalvlaggetjes weer opgeruimd zijn heb ik weer alle tijd om het weblog bij te werken. Ik begin bij zaterdag: Lisanne, die hier trouwens niet genoemd wil worden, mocht zaterdag haar verjaardagsfeestje vieren.



Dat begint dan, zaterdag nog wel, met een oranje tompouce. Dan wil een leuk vrolijk meisje voor haar verjaardagsfeestje



als Rambo door het bos struinen, met een (nep) schietwapen.



En dan wil ze in een team van 4 (akelige?) minderjarigen schieten op 4 vriendelijke meerderjarigen.



Na de instructie gaan ze helemaal los, het pacifisme is op school toch niet helemaal goed uitgelegd.



Maar het is ook niet dat slappe gedoe dat we van het Nederlands elftal zien, die geen tegenstander de enkels durven te kraken.



Terwijl die daar wel om vragen, een voetballer die in de rust naar de kapper gaat om er voor te zorgen dat zijn kapsel na de rust weer fotogeniek goed zit, die laat je geen doelpunt tegen je maken. Laat staan 2.



De best wel sportieve aftocht van zo'n speler mag best een rode kaart kosten! Na afloop van het gebeuren was daar eerst de koek en zopie.



En thuis wachtte een gezonde eenvoudige hap.



En morgen blog ik gewoon weer over treinen.



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Nee hoor, niet hachelijk, dat wordt gewoon tijd. En btw, nog proficiat voor de jarige.

Renesmurf zei

Van harte gefeliciteerd!

www.brillie.nl zei

Ik zie dat Lisanne op een geheime training is geweest. Als Lisanne daar maar geen gekke dingen gaat doen, anders zien we Lisanne nog terug in het nieuws ook als Lisanne103.

FRANK103 zei

@Sjoerd: bedankt, en het is inderdaad weer tijd voor treinen!

@Rene: bedankt!

@Brillie: er is al contact geweest met allerlei actiefronten die streven naar een hoger zakgeld....

Suske. zei

ik ben te laat om te feliciteren vrees ik, Hachelijk ?

FRANK103 zei

@suske: dit was het feestje, je was op tijd bij haar verjaardag. Maar ze is gewapend dus ik zou de dubbelklap van nonkel Juul maar lenen.....

FRANK103 zei

Dubbelklap is dubbelloop, stomme t9 veranderd mijn woorden