zaterdag 16 juni 2012

Naar Woerden

 Voor het werk moesten we naar Woerden.



En dat is zo'n plaats waar ik nog nooit geweest was en waarvan ik ook niet zomaar weet waarom ik er naar toe zou moeten. Of waarom mensen in Woerden willen wonen.



De reis was per trein, het uitzicht heb ik uiteraard met enige regelmaat voor jullie vastgelegd.




In Woerden zelf moesten we richting het kasteel lopen.



Ik heb het kasteel voor jullie op de foto gezet en moet opmerken dat als ik niet wist dat het een kasteel was, ik het ook niet zou raden.



Veel handiger was het misschien geweest ons naar de best wel zichtbare kerk van Woerden te laten lopen.


De lunch in Woerden was top.



Uitnodigend, om nog een keer naar Woerden te gaan.



Dan weer naar het station, voor de terugreis.



We moeten bijna 10 minuten wachten, tijd genoeg dus voor een smaakvolle serie foto's.



De een nog boeiender dan de ander.



Eigenlijk verwacht ik wel dat jullie in polonaise door de kamer gaan.



De terugreis was uiteraard opnieuw erg boeiend.



Maar ik zal het aantal kiekjes niet overdrijven.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

Renesmurf zei

En wat had je er ook mooi weer bij! Dan komt alles beter uit, maar vooral de gebouwen spreken mij wel aan.

Ad zei

'k ben hier thuis even de polonaise 'uitgebroken' Zoveel treinen, zo'n opwindendelunch in een dergelijke ambiance, het wordt de aanhangers van dit blog bijna teveel. Ik voeg weer in de polonaise!

Sjoerd zei

Gelukkig rijden er ook treinen naar Woerden toe. Ik snap alleen niet waarom ze ook terug rijden.

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Goed, jullie gaan dus naar Woerden, gaan daar lunchen en keren dan terug. Ik zie daar eerlijk gezegd het nut niet van in.
Meer zeg ik niet.

FRANK103 zei

@Rene: met zon ziet alles er kleurrijker en vrolijker uit

@ad: veel plezier verder met de polonaise....

@sjoerd: vluchtgedrag van de machinisten, die trouwens te lui zijn om te lopen...


@Drs: het weblog is niet volledig, om de bezoekers te beschermen. Meer zeg ik ook niet!

www.brillie.nl zei

Mooi hoor al die leegstaande gebouwen. Verder og wat meegemaakt?

Suikermuis zei

Tenzij mijn geheugen me in de steek laat, herrinner ik me toch dat het kasteel (herkenbare gracht eromheen!) naast de net zo herkenbare kerk ligt.

Gevalletje lood om oud ijzer voor je wandelrichtingsgevoel....

Pennibel.

FRANK103 zei

@brillie: genoeg, maar of het weblogwaardig is?

@Ronald: de kerk was een beter orienteringspunt geweest, maar die had men ons niet verteld. Uiteindelijk maakt het niks uit, we hebben het gevonden! (navigatie op de mobiel....)