zaterdag 21 juli 2012

Weblogkoppen

Er is weer een kwartaal voorbij, tijd voor de weblogkoppen!

Katzilla (uit maart 2012) houdt het ook in april nog weken vol..............


Op 13 april 2012 mee met de excursie 'de zeepfabriek' op de Zaanse schans


Bezoek aan de kermis op 16 april 2012


Woensdag 25 april 2012 was er tijd voor een fietsrondje


Dinsdag 1 mei 2012, knutselen aan de spoorbaan van Erik. De Oostenrijkse elok van de bouwserie 1141 mag mee.


Zaterdag 5 mei 2012, er is een supermaan te zien geweest!
Een ruimteschip mag dan natuurlijk niet ontbreken! De kenner weet vast dat het schijven van een tekst op de maan is geïnspireerd door de boekwerkjes "de Z van Zwendel" en "de schaduw van Z".


Op verzoek van collega Ane is een paar dagen later de star destroyer uit Star Wars vervangen door de Enterprise en een Borg cubus uit Star trek....


Knutselen aan de spoorbaan bij neef Erik op 8 mei levert een foto van een roze koek en dus een roze maan op, de star destroyer is ook weer terug.....


Nu ik toch bezig ben met dit geneuzel, een voetbal vervangt weer een paar dagen later de roze koek. De Enterprise en de Borg cubus zijn nog steeds in gevecht.
Ronald Muis vraagt bij de reacties wat de rol van de star destroyer is in dit slaapverwekkende epos.


De Enterprise is zwaar beschadigd door de Borg, maar wordt gered door een Märklin 141, die uiteraard korte metten maakt met Borg en star destroyer. Mocht er al iemand het idee hebben dat dit weblog toch enige, minimale, diepgang zou hebben: helaas! De maan is uiteraard vervangen door een  sesambolletje, zoals gebruikt wordt voor hamburgers....


Donderdag 17 mei 2012, hemelvaart, Medemblik Hoorn bestaat 125 jaar. De ruimte is weer verlaten, we zijn terug op aarde, op een klein stationnetje....


Woensdag 23 mei 2012, een fietsrondje


Donderdag 7 juni 2012, de Toondertram


Woensdag 13 juni 2012, met Elise op familiebezoek in de Apenheul


Geen weblogkop maar wel briljant: de denker


Mijn vrienden herkennen vast deze afbeelding, een zelfportret.....
Let op de actieve houding!


Dinsdag 19 juni 2012: gezinsuitbreiding bij mijn zus, in de vorm van Thomas, het kattebeest.


Vrijdag 29 juni 2012, met het werk naar het Paleis op de dam.


Thomas nog een keer, kattekoppen zijn geweldige blogkoppen.


Donderdag 5 juli 2012, het uitje met het werk....


Hachelijk?

9 opmerkingen:

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Allemaal het herbekijken waard.

www.brillie.nl zei

Erg saai. Dit heb ik al eens gezien. Je zou bijna zeggen dat je op vakantie was.

Suske. zei

sommige herinnerde ik me, andere niet.
noodzakelijke geheugenopfrissing met andere woorden dus !

Sjoerd zei

Back in time... De meeste herken ik nog wel.

FRANK103 zei

@drs: bedankt!

@brillie: dan had ik wel leuke vakantiefoto's in plaats van deze vervangers voor komkommers...

@suske: bedankt

@sjoerd: ja, als regelmatige bezoeker van dit blog kan dat eigenlijk ook niet anders!

renesmurf zei

zo, dat waren weer een flink aantal. Ze vallen ook extreem op door dat je altijd moet scrollen om naar de logjes te gaan.

FRANK103 zei

@rene: dat lijkt me een scherminstelling, bij mij staat de kop bovenaan in het beeld en daaronder direct het eerste bericht. Ik kan de kop een tijdje kleiner maken, wellicht helpt dat?

rob alberts zei

Zo lees ik mijn eigen verhalen nooit terug.
Vrolijke zomergroet

FRANK103 zei

@Rob: ik moet toch iets om dit blog te vullen....