zondag 19 augustus 2012

De franse keuken


Tuurlijk zijn we niet alleen naar de McDonalds geweest, je moet het grut toch wat meegeven van de franse cuisine.




Haute cuisine.



We hebben daar ook een tekenfilm over, met een franse rat in de hoofdrol.



En er zijn films van Louis de Funes over de franse keuken!



Dus zijn we uitgebreid gaan dineren bij een echt frans restaurant.



De rest van de familie aan de crepe sucre en ik aan de crepe ble noir.




Die best wel smakelijk klinkt.



De ingrediënten van de crepe noir kemper zijn me tot op heden niet duidelijk,



ik kan alleen zeggen dat hij best wel lekker was.



Gelukkig, hoe kan het ook anders,



was er wel een happy end...



Hachelijk?

7 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Er is maar een keuken, die van de McD. Toch?

Suske. zei

de franse keuken mag er best wezen.
Alleen die roze baard vind ik echt hachelijk.

Sjoerd zei

Ik zie jullie alleen maar eten daar in France...

Ad zei

Hebben ze daar ook everzwijn?

Paul zei

Tja, creperies daar gooien ze je dood mee daar in Bretagne. Moet zeggen dat er genoeg keuze is. En dat ze best lekker smaken

Anoniem zei

Pannekoek!

FRANK103 zei

@Brillie: juist!

@suske: ik heb daar niet eens een klein hapje van gekregen... :-(

@sjoerd: verder was er ook niet veel te doen, geen kastelen, maar 1 station. Vuurwerk wat er niet was. Ik heb 4 boeken en een stapel tijdschriften gelezen en veel gezwommen in het zwembad. En dat is niet echt weblogwaardig, wel vakantie!

@Ad: alleen in een muntsausje, het arme dier. Nee, voor vlees moet je naar die heimat!
(NB ik heb wel een lekker stuk vlees gegeten, bij het campingrestaurant. Foto volgt!)

@Paul: heb je de blé noir wel eens geprobeerd?

@ananiem: het is pannenkoek!