vrijdag 10 augustus 2012

Naar de markt

Thuis kom ik nooit op de markt, ik heb er sinds de uitvinding van de buurtsuper niets te zoeken.


Maar op vakantie hoort een marktbezoek erbij, is gewoon een verplicht nummer!



Het is hier 30 graden en ieder verstandig mens (in dit specifieke geval: de fransman) zoekt de schaduw op, maar de toeristen zoeken de markt op.



Na een uur rondgelopen te hebben zonder enige aankoop,




besluiten we een verfrissing te scoren, waarbij ik een originele bretonse cola krijg.



Op weg naar de auto spot ik nog een royal enfield, ik vermoed dat de eigenaresse, een oud besje,



ergens zelfgemaakte appelmoes zit te verkopen.



Na nog een laatste blik op het kasteel van Pont L'Abbe gaan wij ook richting zwembad!



Hachelijk?

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Je moet toch wat doen om de dag door te komen...

Suikermuis zei

Mooie motor!

Albert y Mara zei

Die twee foto's van die motor roept bij mij ook nostalgische gevoelens op.
Au revoir Mara et Albert

FRANK103 zei

@sjoerd: ze hebben van vorig jaar onthouden wat la gare betekent, daar willen ze nu niet meer naar toe! Dat vinden ze voor halvegaren!

@Ronald: ja, maar is het een originele of een uit India afkomstige replica?

@Albert et Mara: de motor zien is hem op de foto zetten, schitterende machine inderdaad!